Hier kijkt ze ook vaak tv hoor, als ze in de schommelstoel zit ofzo dan zet ik ze niet express voor de tv maar ze kan er wel naar kijken. Of als ze op haar speelkleed ligt. We hebben niet zo'n grote woonkamer dus ze kijkt sowieso dan. Ik maak er geen problemen van hoor.
ik neem niemand een reactie kwalijk(heb ik tenminste nergens gezecht) en nee papa en mama luisteren lekker andere muziek als ze slaapt, dat hoort ze toch niet, zij slaapt boven dus hoort ze onze muziek niet (aangezien we geen radio meer hebben en we het zonde vinden om tijdens de verbowuing een nieuwe te kopen gebruiken we de pc`s daarvoor afentoe) die dvd`s van sesamstraat heb ik ook, vanmiddag 1 even bekeken dit was met kleuren vormen, getallen etc (uitgebriede) maar deze vond ik nog niet geschikt voor haar, als ze 1 is maar denk eerdre pas met 1,5 a 2 jaar. babyeinstein is gewoon lekker simpel en daarbij klasieke muziek, wat rustgevend is voor kinderen, geen drukke filpkjes, of luidruchtige reclame`s,(of speelkleed waar een spiegel aan hangt met heeeeeeeeel veel herrie)
Op zich vind ik het nog niet nodig dat mijn zoontje tv kijkt. Toch wordt er hier een keer per week gekeken: als ik zijn nageltjes moet knippen... Het is de enige manier om hem enigszins stil te laten zitten, zodat mama niet in zijn vingertjes knipt Verder nog geen baby Einstein o.i.d. hier, maar goed, wij zijn zelf ook niet echt van het tv-kijken. Ik kijk af en toe wel eens NCIS ofzo, maar daar vind ik Bas nog net een beetje te jong voor
te jong??? nouja zeg hahahaha (en ik denk dat merendeel dan ook lekker op bed ligt te slapen) Anne heeft wel ens ncis gekeken, numbers enz enz maar toen zat er nog een dikke buik omheen hihihihi rond half 8 gaat ze lekker naar be dof ligt dan al lekker te slapen