Onze dochter krijgt vanaf dat ze een week oud is Friso Comfort omdat ze bij de Kruidvat voeding bleef spugen. Onze kraamverzorgster zei toen dat we naar verloop van tijd gewoon terug konden naar Kruidvat voeding als het spugen minder werd. Nu spuugt ze nooit meer dus wil ik langzaam proberen terug te gaan naar Kruidvat, dit scheelt namelijk nogal in de prijs. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ze krijgt nu 5 flessen van 150cc. Door de Friso comfort zit ook JBPM, die zit niet in de Kruidvat, moet ik dit dan aanvullen?
Als het je om de prijs gaat vind ik het een beetje dubieus.... ik zit al vanaf 2 weken op friso, met een 1,5 maand uitstap op kruidvat. Maar ik vind het te klonterig soms en de nr 2 blijft een papje houden bij de laatste 30cc. Ik zou t lekker bij friso houden!
Volgens mij moet je opbouwen met eerst een week 1 schepje vervangen door kv. Mbt jbmp bestaat er een natuurlijke losse variant die je kunt toevoegen
Je kunt overgaan op Kruidvat Comfort, daar zit ook jbpm in. Gewoon eerst mengen en dan totaal over. Je kunt het gewoon op dezelfde manier klaarmaken, dus gewoon poeder in helft water dat net van de kook is oplossen en dan rest van het water er koud bijdoen.
Probeer het maar van comfort naar comfort Je baby spuugt niet meer door de voeding dis teruggaan maar standart zou ik noet doen. Reflux is pas over een jaar meestaal voorbij. Ik geef ook comfort 10.68 euro kost ie. Pakje per 10 dagen ongeweer.. Vanaf 4mnd start ik met hapjes dus het wordt vanzelf goedkoper.
Als je geen grote flessen geeft, maar gewoon flessen van 120/4 of 150/5 maximaal, dan kan het heel goed zijn dat ze omdat ze gegroeid is niet meer zoveel spuugt. Dan kun je Comfort en Standaard mengen, en geleidelijk aan afbouwen. Bij spugen kun je beter 6 of 7 kleine flessen op een dag geven als 5 of 4 grote!