Hoe bizar.. Op 5-2 een mk op moeten wekken met cytotec. En nu, op de dag af 3 maand later verlies ik onze 2e zwangerschap.. Een zwangerschap die anders begon. Veel langzamer en rustiger. Testjes liepen niet echt snel op. Na een week zei cb nog stees 1-2 weken. Maar gister begon het roze verlies. Alle alarmbellen gingen af. Niet weer.. Vk gebeld. Als het helderrood wordt, meteen terugbellen. En dat was vandaag.. Met ongeveer dezelfde termijn stopt t vruchtje met groeien.. 'gelukkig' heeft mn lichaam het dit x wel meteen door.. Morgen een echo, om te zien wat we al weten.. Dag vlindertje.. En zoals ml mooi zei 'samen zijn we sterk, maar een kindje is toch wel heel erg welkom'
Wauw.. De verloskundige denkt niet dat t direct over is..T kan heel goed dat mn bm heel gevoelig is en nog niet hersteld na de mk.. En daaarom makkelijk bloed.Omdat mn testje oploopt heeft ze goede hoop dat t wel goed gaat.Echo mag, maar had niet heel veel nut omdat ze nog weinig kan zien..Afspraak voor de 15e blijft staan..T kan natuurlijk ook wel mis gaan.. Maar een 2e mk zo vlug na de vorige gebeurd zelden..Ben totaal in shock..
Ik hoop het voor je meid, bij mij liepen de testen ook op maar helaas mocht het voor mij niet zo zijn. Sterkte met de dagen door komen,ik duim voor je!
Ik kreeg kippenvel van je openingspost. Je omschrijft zoiets vreselijks toch ook heel mooi. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dit goed. Sterkte!
Uiteindelijk heeft het nog een dag langer geduurd.. Een half uur geleden ben ik t vruchtzakje verloren.. Op naar zwangerschap nr 3.... Thanks voor jullie lieve berichtjes (Bailief ik snap je )
Vanmorgen toch maar de vk gebeld.. Testtje is even donker als gister, en ik heb sinds vannacht steken in mn rechter zij. Voelt n beetje als mn eisprong.. Maar dat kan nog helemaal niet..Na 11h word ik terug gebeld, en hoor ik of ik n echo krijg, en of de vk dat doet; of dat ik naar t ziekenhuis moet..