Wie kan mij helpen? Eerste keer testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mrs Smeerkaas, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Ik ben een leek op het gebied van ovulatietesten, dus wil even mijn vragen aan ervaringsdeskundigen stellen hier. ;)

Ik heb gisterochtend om 10.45 een ovulatietest gedaan die bíjna positief was, maar nog net niet. Gisteravond om 21.30 weer een test gedaan en deze knalde er uit! Vanmorgen om 10.15 weer een testje en deze was hetzelfde als die van gisterochtend, ze worden dus weer lichter.

Is mijn eisprong nou geweest? Of kan het nog zijn dat die nog moet komen? We hebben dinsdag, donderdag en vrijdag geklust.. Vanavond beter nog een keertje of is morgen dan ook goed? En moet ik nu vanavond nog een keer testen of is het testen klaar voor deze maand?

Haha een hoop vragen, hopelijk kunnen jullie mij helpen!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je ei is dan indd al geweest!
    Succes!!!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee je piek is geweest. Je ei kan geweest zijn. Ik had dit maandag en dinsdag, maar mijn ei was pas donderdag. Nog wel even doorklussen voor de zekerheid dus.

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Precies. Positieve ovu geeft je LH piek aan, niét je eisprong!
    Vrijen dus!! Succes ;)

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Bij een positieve ovu test volgt je ei binnen 24 tot 48 uur.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En doortesten, want soms heb je 2 dagen achter elkaar een positieve ovutest en dan gaan de 12 tot 48 uur tellen vanaf de laatste ovutest.

7. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Ok thanks meiden! Wij hebben het gistermiddag nog even gezellig gemaakt.. Vanavond voor de zekerheid ook nog maar en dan hebben we ons best gedaan, afwachten dan maar!

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Na een positieve test hoef j eniet verder te testen.
    Een volgende kan lichter of donkerder zijn, het resultaat blijft echter hetzelfde.
    Na binnen 24-48 van je LH piek kun je je eisprong verwachten.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Wachtende: Mijn ei was donderdag en mijn eerste positieve ovu op maandag. Dat is meer dan 48 uur later. En FF rekent ook altijd vanaf je laatste test, dus doortesten is niet zo gek hoor. Als ik niet doorgetest had (en getempt) had ik hem zeker gemist.

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Fertiliteitsarts gaat uit van de eerste, vandaar.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oke, dat is een goede bron :) Maar goed uitzonderingen bevestigt de regel, dus Amlie, doe wat voor jou goed voelt!

Deel Deze Pagina