Van 5 naar 4 flesjes advies gevraagd..

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nalia, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hoi,

Mijn kleine man is dus een uitslaperd.. Geef ik zijn flesje om 23.00 slaapt hij rustig door tot een uur of 9 half 10.. op zich vinden wij dit niet erg aangezien wij ook uitslapers zijn. Maar wil hem wel in een ritme houden want doordeweeks moeten we allebei gewoon werken.Volgens het CB zit hij op een goed gewicht op naar 4 flesjes te gaan ook al is ie nog iets te jong. (hij is ook al zeer geintreseerd in onze vorken en lepels maar daar wachten we nog een paar weekjes mee.) Ik geef nu zijn flesje dus ook sinds een dag of 2 rond 22 uur maar nog wil hij uitslapen. Zal ik nog vroeger gaan geven of even een paar daagjes aanhouden?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Bij mn oudste hebben we rond 16/17 weken de fles van 23 uur laten vervallen. We moesten hem steeds uit ene diepe slaap halen dus eens gekeken wat er gebeurde als we hem er niet meer voor wakker maakten. Niks dus ;)... en hij zat dus ook vrij vroeg aan 4 flessen.
    Als jij dat zou doen dan heb je alleen we 4 flessen die je in een tijd van half 10- bedtijd erin moet krijgen, weet niet of je dat een bezwaar vindt? Of anders wat schuiven met de tijden en de laatste nog eerder geven?

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik zit met een beetje hetzelfde probleem ik gaf mijn dochtertje om 22:30 de laatste fles en dan slaapt ze tot 7:00 en krijgt ze de eerste fles weer maar om 22:30 slaapt ze dus al en krijg ik haar amper wakker als ik haar al uberhoubt wakker krijg dronk ze echt maar hooguit 50cc en daarna weer in diepe slaap vond het zielig om haar elke keer wakker te moeten maken dus ben ik gaan schuiven en proberen eerst later om 23:30-00:00 werkte ook niet toen vroeger 21:00-21:30 nou werkt iets beter maar soms slaapt ze dan ook al en krijg ik er alsnog moeilijk wakker maar ik hou het maar gewoon zo op deze manier

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hier hadden we hetzelfde probleem!
    we zijn de voeding van 2300 om 20.00 gaan geven
    die drinkr ze leeg en slaapt door tot de volgende ochtend 8.00

5. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoe

even een vraag

mijn dochter slaapt ook van 21 u tot 7u30

hoeveel tijd laten jullie dan tussen de flesjes en hoeveel flesjes geven jullie nog???

ze is 12w

gr

Deel Deze Pagina