Hoi! Ik ben zo'n muts die niet teveel wil zeuren en wil bellen om niks dus vraag ik het hier maar weer Afgelopen dagen is ons mannetje een stuk rustiger. Ik voel hem wel op meerdere momenten maar hij is niet meer zo druk als hij de afgelopen weken was. Het is ook niet dat ik zo super druk ben geweest. 's Morgens voel ik hem wel heel duidelijk, gaat hij ff flink tekeer en meestal 's avonds ook wel. Maar eigenlijk ook vooral als ik op mijn zij lig dat ik hem goed voel.. Maar overdag heel af en toe maar een teken van leven. Is dit normaal rond deze termijn dat het wat minder wordt? Nu heb ik sinds een paar weken ook vakantie dus zit de hele dag een beetje thuis, misschien dat ik nu bewuster bezig ben met mn buik dan dat ik aan het werk was? Alvast bedankt! Groetjes Lizzy
Hallo, Die kleine moet je dagelijks voelen en dan minimaal 10x per dag, waarbij elke schop/draai er een is. Zoals ik het lees voel jij voldoende leven.Het kan nu minder zijn dan normaal, dit kan komen doordat die kleine richting jou rug ligt te trappen waardoor jij het niet voelt. En ook het thuis zitten speelt een rol want je bent je er nu veel bewuster van. Groetjes Ineke
Wat een super snel antwoord dankjewel!!! Ja ik voel hem zeker 10 x per dag, zeker als ieder schopje telt.. Alsof hij wist dat ik me zorgen maakte heeft hij vanmiddag nog lekker liggen sporten dus ben al weer wat gerustgesteld Nogmaals bedankt!