4dgn positieve ovulatietest

Discussion in 'Zwanger worden' started by loes1201, Jan 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Help, ik heb al 4 dgn een positieve ovulatietest (sensitest en predictor naast elkaar). Hievoor had ik altokd maar 1 dag een positieve test. Is dit normaal en betekent dit iets?

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    geen idee
    maar ik zou zeggen klussen!
    heel veel plezier
    en hopelijk is het raak ;)

3. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    maar al 3 dagen "verplicht klussen'' is heftig. Nu alweer de vierde dag! Maar ja, er zit niets anders op. Heel vervelend is het natuurlijk ook niet, maar ik begrijp mijn lichaam steeds minder.

4. lara1982

lara1982 Actief lid

Nov 16, 2007
    361
    0
    0
    Hoi Loes,

Ik wil even reageren op je berichtje, ben je de vorige keer normaal ongi geweest en heb je misschien voor de 4 positieve ovutesten ook een negatieve gehad? Ik wil je namelijk geen valse hoop geven maar ik heb hier op de site al regelmatig gehoord van mensen met een positieve ovutest dat ze zwanger waren. Maar die hebben er dan aan het eind van de cyclus mee getest en aangezien jij pas halverwege zit is dat natuurlijk wel raar en lijkt het me weer onwaarschijnlijk.
    Zo heel verhaal haha, verder heb ik ze ook pas 1 ronde gebruikt en ook maar 1 positieve test ertussen gehad.
    Ben benieuwd en zou inderdaad gewoon nog even doorklussen!
    Liefs Lara

5. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    ik ben inderdaad gewoon (vrij heftig zelfs) ongesteld geweest. Dat kan het niet zijn. Ik begin juist eindelijk een relematig cyclus op te bouwen sinds ik gestopt ben met de pil in juni 07. Tja, klussen maar.

Share This Page