zo moe

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mimi1984, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu 10 weken.
    En ik ben zoo moe de laatste tijd.
    Zoonlief slaapt goed door hoor daar ligt het niet aan.
    Maar toch ik voel me zo slap als een vaaddoek.
    Ben niet depressief ofzo alleen zoo moe pfff.
    Concertratie is 0,0.
    Moet er niet aan denken straks weer te gaan werken ook hoor ik van mensen dat ik er zo moe uitzie. (Wallen)
    Wanner ga ik me weer fit voelen?
    Herkenning??

2. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    ow hier ook zooo moe... wilde er net een topic over openen.
    geen puf om iets te doen in huis, moet me er echt toe zetten. en ook om m'n dochter wat aandacht te geven en activiteiten met haar te doen (wel in huis, heb totaal geen zin om naar buiten te gaan als het iet nodig is)
    hier een kleine dondersteen, die midden in de nacht nog komt voor voeding. Nu wel bv aan het afbouwen, want hij kwam 8-10 x per dag.... was niet vol te houden en cb gaf me gelijk, nu zitten we op 7 voedingen.

hoop dat we ons snel beter/fitter voelen

en tja idd, moet er niet aan denken dat ik straks op het werk van mensen te horen krijg dat ik er moe uit zie... vrees van wel, ga over 2 weken alweer aan de slag.... (ook wallen)

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Is je ijzergehalte wel goed? Misschien kan het helpen om aan de Floradix te gaan.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Of even laten controleren je HB. Zelf heb ik toen even 8 weken ijzertabletten gehad omdat de floradix bij mij niet genoeg zoden aan de dijk zette... En ik ben getest op mijn schildklierfuncties omdat deze schijnbaar na een zwangerschap ook verstoord kunnen raken. Dus misschien beter even een afspraak maken met je huisarts.

Deel Deze Pagina