10 nachten paracetamol achter elkaar? Naja, kan niet anders dan zeggen dat ik dat wel erg heavy vind van die HA. Plus, als Alyna echt ergens zo'n pijn/koorts van zou hebben dat ik haar paracetamol moet geven, en dat meer dan een paar dagen aanhoudt, dan zit ik met haar bij de dokter om even te kijken of ze niet eerder een oorontsteking of iets dergelijks heeft, ipv haar 10 dagen pijnstillers te geven. (er staat trouwens in de bijsluiter; liefst niet langer dan 2 dagen gebruiken : Paracetamol Zetpillen zelfzorg - Medicijnen & Bijsluiters - ConsuMed)
ik geef trouwens geen paracetamol als mijn dochtertje een paar keer per nacht heel eventjes huilt, ze kan ook gewoon onrustig zijn namelijk, als ik er niet voor uit bed hoef en ze vanzelf weer gaat slapen krijgt ze niks.
ik gebruik al iets anders homeopatisch wat wel redelijk werkt want het scheelt mega erge verkoudheden en oorontstekingen. Ik gok dan dat het doorkomende tanden zijn. (vanaf feb staan we al stil hier...) en dromen. Ieder zijn ding met paracetamol maar hier liever niet.
Eef heeft het nu ook.. Volgens mij ook tandjes.. we zijn wachtende op de eerste, maar onderin en de bovenste hoektanden komen er volgens mij echt aan.. ik ga niet meer telkens kijken, in het begin kwam ik aanrennen en werd ze door de lamp in de gang wakker.. en geloof mij.. eef moet je NIET wakker maken.. is net d'r vader... wordt er bloedchagrijnig van.. ik begin er nu een beetje aan te wennen.. maar de vlag gaat uit als die tandjes doorkomen! x