Plopsaland

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door firegirl, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Hallo allemaal.
    In het AD zat een gratis kaartje voor mama bij de Plopsaland. Is dit leuk om heen te gaan met een kindje van bijna 16 maand? Ze kan lopen.

Zo ja, welke raden jullie aan?

2. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hoi! Wij zijn gisteren toevallig met mijn dochter van 3,5 geweest in Coevorden. Vindt het erg leuk en denk dat jou dochter het ook leuk zal vinden. Mijn zoontje is bijna 13 maanden en ook voor hem had ik het leuk gevonden, mits het voor ons niet zo ver rijden was (ruim 2,5 uur heen en dus ook weer terug). Als dat voor jou niet zo is of dat is geen probleem, zeker doen!! Het is erg afgestemd op kleine kindjes al zijn er ook wel attracties voor de oudere kindjes waar je dochter te klein voor is. Maar er is een leuke bumba speeltuin en de draaimolen is leuk voor haar. Verder zijn er shows en winkeltjes. Kijk maar op de site!
    Als je gaat, veel plezier!

3. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ik zie nu wel op de site dat het geadviseerd wordt voor kinderen vanaf 2 jaar, misschien kun je je bon nog even laten liggen en later gebruiken? Maar zoals gezegd denk ik dat het best kan, maar misschien geniet je kindje er nog meer van als ze iets ouder is.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    De bon is alleen deze maand geldig dus lang laten liggen gaat niet. Maar volgens mij betaal je voor zo'n kleintje ook minder dus dan maakt het nog niet zo heel veel uit. Denk dat ik gewoon zou gaan.

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij willen van de zomer gaan als onze dochter 2 is geworden

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik wil er ook heen met mijn zoon want die is helemaal gek van Bumba en Plop. Maar ik wacht er nog even mee totdat hij 2,5 jaar of 3 jaar zodat hij er net wat meer aan heeft allemaal. maar het lijkt me ontzettend leuk voor hem.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoe kwam je aan dat kaartje? Ik wil er graag heen, deze maand namelijk.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    ik heb nog een paar van die kaartjes over, zaten zaterdag bij het AD.
    pb me maar als je er een wil.
    de korting geldt alleen voor mama, die mag gratis naar binnen.
    Zijn wel een aantal data's uitgezonderd

Deel Deze Pagina