Lieve dames, Ook hier een hart onder de riem: na 2 miskramen, véél ziekenhuisbezoeken en nog meer tranen en verdriet, nu in verwachting en bijna uitgerekend. Ook ik had de hoop bijna opgegeven, maar zo zie je maar dat ook ik net als noname tóch een goede, doorgaande zwangerschap mag doormaken!! Ik ga gauw weer hier, kan me voorstellen dat zwangerschapsbanners jullie echt niet gelukkig maken maar onthoud dat je hoop moet BLIJVEN houden. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik weet dat dat bijna onmogelijk is na zoveel verdriet. X
lieve meiden, wat krijgen veel van jullie veel voor jullie kiezen! Als ik zit te soppen in zelfmedelijden, dan heb ik het onmetelijke geluk in blauwe ondeugende oogjes te kunnen kijken. hoe ontzettend gun ik dat iedereen die een misgelopen zwangerschap heeft moeten doorstaan, hoe lang of of kort ook nog maar zwanger, weer snel zwanger is of in ieder geval weer vooruit kan kijken. Knuffel voor iedereen! Ik hoop dat voor alle meiden aan deze kant van het forum heel snel weer zal gaan schijnen, als is het maar een streepje! kus van Marilene
dit is een prachtig filmpje en het verwoordt heel goed hoe ik me soms voel: YouTube - I Would Die For That