hallo dames, zoals jullie in mn onderschrift kunnen zien zat het in 2009 ons niet erg mee. maar de eerste ronde dat we van de gyn. er weer tegenaan mochten gaan is het raak!!!! we hopen dat 2010 ons meer geluk zal brengen als 2009 en we onze baby gezond en wel in september in onze armen mogen nemen ben zo blij en bang maar dat is vrijnormaal gezien de omstandigheden denk ik veeeeeeeeeel liefs nisa
oooh nisa proficiat!! masha´Allah! Ik ga dua voor jullie doen, nu moet het toch wel goedkomen!! hoeveelste in september ben je uitgerekend= xxx
hey dankje elif, tşk nou zoals je in mn onderschrift ziet is mn cyclus nogal van slag daarvoor was het altijd netjes 28dgn dus weet niet echt waar ik van uit moet gaan maar als ik de gem. neem komt dat uit op ong. 29sept. (mn zusje de verjaardag ) we schelen niet veel en jij ?
Als het goed blijft gaan ( hcg was nu wat laag) dan ben ik de 22e uitgerekend normaal gezien. wel jammer dat je cyclus zo door de war is geworden. maar dit wondertje maakt dat goed
ik heb vandaag een afspraak bij de gyn. dus ben benieuwd wat hij me gaat vertellen. ben zeker zeeeer beniewd hoop dat het dit keer nou goed gaat
joehoe gefelicteerd en welkom in de club! dat daat helemaal goed komen met mininisa dit keer! Goed dat je al snel bij de gyno terecht kunt! ik kreeg elke week een echo en dat scheelde wel.. zo kon de onzekerheid niet langer dan een week met mijn gedachtes ervandoor gaan.. hopelijk krijg jij dat ook als je dat zou willen! geniet van de mooie tijd die voor je ligt en voor je het weet zijn de eerste 12 weken alweer voorbij en kun je echt gaan genieten! succes!
dankje elegance: heb afgelopen maandag al een echo gehad, maar er was zoals verwacht niet te veel te zien. as maandag mag ik weer terug zal nu beter in de gaten gehouden wordenmet name in het begin dat is wel fijn