vandaag heb ik positief getest en ben 5 weken zwanger! helemaal blij was ook gepland. maar vind het ook wel spannend, onze zoon is geboren met een chromosoom afwijking en een omphalocele (open buikje) om die reden moet ik 23 september naar het umcg voor intake genetica en echo. ook gaan ze dan besluiten welke onderzoeken ik ga krijgen. vanwege mijn voorgeschiedenis heb ik eigenlijk overal recht op, vruchtwaterpunctie/vlokkentest, nekplooimeting enz. er is al aangegeven dat ik ook met 13 weken een uitgebreide echo kan krijgen, daarop zien ze al heel veel en kunnen ze iig een open buikje uitsluiten. ben heel blij maar vind het ook heel spannend en onwerkelijk.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het zal zeker spannend zijn voor jullie, ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en natuurlijk een gezond kindje!
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Geniet er lekker van meid! Zelf ben ik ook een beetje bekend met omphalocele, 't is bij ons in de familie voorgekomen bij een tweeling, waarvan eentje hetzelfde had als jouw zoontje maar ze zijn helaas te vroeg geboren waardoor ze het beiden niet gered hebben, helaas!
Gefeliciteerd!! En alvast heel veel succes gewenst met alles wat er de komende periode op jullie af gaat komen. Ik hoop dat je vooral toch kunt gaan genieten van al het moois dat in jouw buik gebeurt!