3x is scheepsrecht?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 78Sandra, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Ik hoop idd dat drie keer scheepsrecht is! Hier ook 2x vmk gehad, nu weer raak voor het eerst wel met een knaltest dus dat is hopelijk een goed teken! Jou test ziet er ook duidelijk uit. Mijn testresultaten staan in fotoalbum

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Dankje! Voor mij ook heel onwerkelijk, dacht dat het er voorlopig niet in zat..
    Nu gaan we samen op, dus gaan we er gewoon voor zorgen dat we over 8 maanden liggen te puffen:D;)

Hoe voel je jezelf verder?

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voel me verder prima! Beetje steekjes in mijn buik maar verder nog niets noemenswaardig.....jij?

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Gelukkig;)
    Uhmm hier ontzettend moe, hongerrrr en daardoor leeg en weeïg gevoel en zwaar emotioneel, maar voor de rest gaat het prima hoor:D

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, honger heb ik ook......ik was eigenlijk net bezig om nog wat af te vallen, maar dat kan ik nu wel op mijn buik schrijven..... ;)......niet dat ik te zwaar ben ofzo, maar vind dat ik nog een kilootje of 5 er af mag hebben voor het mooie....nou daar moet ik dan nu nog maar even mee wachten.....

Oh en rugpijn...maar aangezien ik het nu niet echt had aan zien komen dacht ik eigenlijk dat ik ongesteld moest worden en dan heb ik normaal ook last van mijn rug.....

Ach, so far so good......hopelijk blijft ons die vervelende misselijkheid gespaart!

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Haha tjsah die 5 kilo gaat er nu niet meer af :D
    Ohja rugpijn, dat hoor je wel vaak!

Inderdaad so far, so good! Heb je de vk al gebeld? Wanneer mag je voor de eerste echo? Ik gelukkig 9 december al! Bij mij is het ook de vraag hoe ver ik precies ben..Heb mijn banner maar op de kortste datum gezet, dan kan het alleen maar meevallen:cool:

7. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Neuh, heb de vk nog niet gebeld.....volgende week wel een keer..... Dus heb nog geen afspraak staan voor echo.

Fijne zondag nog even! Ik ga eens eens stofzuigen....moet ook gebeuren.....zucht.....

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Gefeliciteerd en hoop voor je dat het dit keer goed mag gaan!

Deel Deze Pagina