Ik denk de innesteling te voelen..... Had gister behoorlijk wat last van een zeurderig gevoel....vandaag blijft het wat nazeuren af en toe. Lijkt een beetje op een komende menstruatie. Het gaat soms ook weg en dan begint het weer. Wie herkent dit ook als een innesteling ....of had dit ook een week voor nod?
Hoi Lov, Ja ik heb dat ook gehad. Vanaf vrijdag ineens n scherpe steek gehad die eigenlijk ook gelijk weer wegging en sindsdien ook zo'n zeurend gevoel in m'n buik. Vanochtend had ik echt zo'n buikpijn als je ongi er aan komt!! Mja of t innesteling is geen idee ik vind t nog n beetje vroeg omdat ik vandaag nog maar op 5DPO zit dus jah zal wel moeten afwachten dan!! Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat t een innesteling is geweest!! Maar zie dat je al gauw mag testen!! Wil je al voor je NOD gaan testen of pas erna?!
Ja ik moet nog even geduld hebben hahaha.....geen idee wanneer ik ga testen...zie wel. Weet wel dat ik onzeker wordt soms van dat zeurderige gevoel.....
Jah je kan idd heel onzeker worden van al die signalen van je lichaam!!! Ik hoop voor je dat je lichaam gelijk heeft en dat t raak is!!! ik vertrouw niet meer zo op m'n lichaam dus wordt idd afwachten!! Hoe moeilijk ook, denk nog steeds wel is t nu toch raak of toch weer niet?! Tja ik hoop van wel vind dat wachten ook niks!! :S
Jah idd moeten ook positief blijven alleen soms wel moeilijk als n zwangerschap zolang uit blijft!! Maar ik zie dat je al 2 kinderen hebt?! Hoe was dat bij je vorige zwangerschappen dan?! Voelde je daar toen ook wat of wist je pas toen je zwanger was toen je overtijd was?!
whaaaa Lov hihihihi ik heb het de 2e x wel gedacht achteraf zegmaar...toen leek ik mij zoiets te herinneren.. but u never know spanend denk aan je!
Maar zolang ben je nog niet bezig aan je banner te zien of wel? Ja bij de eerste weet ik het al niet meer. Maar meen het bij de tweede wel gehad te hebben..... Maar ja als je er weer middenin zit ga ja ja toch weer van alles afvragen. Hoop ook dat er nog meer meiden komen die dit ook hadden......?
Nou ben al wel 2/3 jaar pilvrij. En hadden zoiets mocht we ooit kids willen hoef ik niet eerst te ontpillen en als t eerder kom dan komt t...en vanaf vorig jaar wel bezig en wel iets op de vruchtbare dagen maar niet vaak geklust maar sinds n aantal maanden nu pas echt en voel nu ook duidelijk sinds 2 maand m'n eisprong!!! Dus jah ff afwachten maar maar ik heb al vanaf m'n 20e al n kinderwens en voor mij duurt t al zo lang maar goed nu staat m'n man er ook achter!!!
ik herken dit helemaal. wij zijn bezig voor een eeerste vandag is dag 19 van cyclus. 6dagen dpo. me ei was waarschijnlijk op 13. daarna steeg me temp. 0.3 graden bleef hoog en sinds gister me temp weer36.2 vandaag36.1 als hij morgen omhoog gaat kan het innesteling zijn. en sinds gister avond erge ongi krampen maar geen ongi. heb harde buik voor mijn gevoel en lijken me borsten groter!? maar niet gevoeliger ik hoop zo op een innesteling want me buik doet zoveel pijn nu! 6dpo. heb t gevoel alsof er een spier zit beneden binnen in me lichaam die helemaal uitgerekt word ook en me darmen borrelen beetje en ben met vlagen misselijk? soms helemaal geen eetlust en voor ik t wist zat ik zure matjes te eten terwijl ik daar nooit trek in heb. echt er gebeurd zoveel in me lijf. zouden deze pijntjes een innesteling kunnen zijn? of word ik NU al ongi? ben benieuwd op me temperatuur morgen!
nou hopen dat we allemaal zsm een positieve test hebben! ik duim voor je en de andere meiden die wachten hopen dat dit een innesteling is liefs van shy girl
Ook ik herken dit gevoel. Vanmorgen ook ineens steekjes net onder mn buik en idd een heel zeurderig gevoel. Ging en kwam bij vlagen. Durf nog nietnte veel te hopen, je lichaam kan je namelijk zo voor de gek houden. Pas als ik echt overtijd ben dan wil ik me aan een test wagen. Voor nu nog even geduld en als het positief zou zijn zou dat geweldig zijn! Succes nog even!
Die klachten die jij aangeeft bleek bij mijn zwangerschap een late eisprong. Had die klachten ook altijd tijdens mijn ei, dus kon die klachten niet plaatsen toen ik ze een week na mijn denkbeeldige eisprong kreeg. Dacht toen ook dat het een innesteling was, maar achteraf toch op die dag bevrucht en dus een langere cuclus gehad. Is jouw cyclus wel regelmatig? Anders zou het misschien je (verlate) eisprong kunnen zijn?! Hoop natuurlijk voor je dat het een succesvolle innesteling is
Hallo dames, Ik mag me ook aansluiten bij deze topic! Ik voel zo ongeveer hetzelfde als jullie allemaal Op dit moment zit ik 9 dpo en voel als sinds een paar dagen "vreemde" dingen. Vooral een opgeblazen gevoel, paar dagen al ongi klachten terwijl het nog bijna een week moet duren....Ik hoop dat we allemaal snel een posi test hebben!! Ik wacht het tot zaterdag af, als ik dan nog niet ongi ben dan gaan we is lekker testen!! Succes!
Oh wat super dat er zoveel zijn die hetzelfde voelen.....nu allemaal op roze en dan klopt de theorie van innesteling tenmnste hahahah
Jij ook succes.....! Ja we moeten maar afwachten wat er gebeurt he... Wil een paar dagen slapen en pas wakker worden als ik mag testen