Justin gaat altijd lekker liggen (zonder mopperen/huilen tegenwoordig) en gaat heerlijk slapen.. tot n uur of 22.00. Dan word ie op de minuut bijna af mopperend/huilend wakker en als ik naar m toe ga en ik til m uit bed, zijn er echte traantjes te zien en snikt hij nog na. Na 3 minuutjes ofzo, valt Justin terug in slaap op mn arm en kan ik m terug leggen zonder dat hij gaat huilen als ik weg ga. Meestal slaapt hij dan weer n uurtje, soms zomaar n paar uur. En dan gebeurd t weer.. Wat moeten wij nu? Heeft ie ons echt nodig? Probeert ie ons uit? Of zou hij echt dromen dan ofzo? Normaal huilt hij niet snel nl.. Laten huilen gaat niet, dan gaat hij écht huilen. Zouden jullie doorgaan op onze manier? Soms slaapt hij wel gewoon door de nacht hoor na 22.00 dus?
Ik herken je verhaal helemaal, alleen bij ons is het om 20.00 uur, wij pakken hem ook even uit zijn bed, even troosten en hupsakee hij slaapt weer heerlijk, dus ja ik blijf het zo doen, als ik het niet doe is hij echt helemaal overstuur.
Hier hebben we dat steeds als ze weer een sprongetje heeft, vaak binnen 3 weken kan ze dan ineens weer wat nieuws. Nog even geduld dus denk ik. Ik denk dat je het erg goed doet door hem even op te pakken tot hij weer tot rust is gekomen. Ik denk ook niet dat hij je uitprobeert hoor!