Meiden, ik snap even niets van m'n lijf.. ga maar even raad halen bij jullie! vorige week donderdag 8 april kwam mijn eitje voorbij, deze keer vanuit de linkerkant, ik voelde het duidelijk voorbij sjeesen.. en nu, een week later, heb ik steekjes onder in mijn buik, nou hoop ik natuurlijk op een innestelingspijn maar het gekke is dat deze pijn zich voornamelijk afspeeld aan de linkerkant! en ik lees overal dat je bevruchte eitje een aantal dagen reist om te gaan nestelen, nou dan is die van mij wel heel dicht bij het startpunt gebleven!! of had heel erg heimwee ofzo.. De pijn (klinkt heftig maar valt mee hoor) straalt soms wel uit naar het midden en rechts maar toch voornamelijk links. Kan het dan een innestelingspijntje zijn? of vind dat niet aan 1 bepaalde kant plaats? bedankt voor jullie antwoord, ik word zo onzeker van bezig zijn met zoiets nieuws! groetjes
Ik ben waarschijnlijk zwanger (dit klinkt raar, ik durf het nog niet zo te geloven en ik vertrouw geen test tot een knal ) en ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had dat ook! Mijn ei was alleen rechts, maar ik voelde ook die steken links heel erg. Vaak als ik opstond of gewoon zomaar.. Had der echter niet al te veel aandacht aan besteed om dat het me sterk leek dat het daar om innestelpijn ging! Het is nu ongeveer 3 dagen voorbij denk ik en ik zit nu op 12dpo Wanneer ga je testen
oeh oeh wat leuk!! gefeliciteerd, was je al lang bezig? Wat jij omschrijft is precies wat ik voel! Gistermiddag begonnen en nu voel ik het ook nog af en toe, hoe lang heeft dat geduurd bij jou? mijn NOD is 23 april, denk dat ik stiekem wel wat eerder ga testen want dat kan toch geen kwaad! heb jij voor NOD getest?
Ja op 7dpo savonds, negatief natuurlijk... Daarna is dit mn eerste test! En nee dit was mn 3e ronde, en misschien wel de eerste ronde met een eisprong.. Succes!!
Heb ook sinds vanmiddag pijn links onderin mijn buik. Maar ik zit in de eerste rond dus weet niet eens zeker of en wanneer ik mijn ei had. Denk zelf afgelopen dinsdag. Zou het dan nu al een innesteling kunnen zijn zo snel? Mijn ei (als het dat was) zat trouwens wel rechts en de pijn nu dus links. Hoop voor jullie beide dat het echt zo is dames, succes!
oeh spannend allemaal he! ben je gestopt met de pil Bibi? dan zou het heel goed het ontpillen kunnen zijn, ik heb de eerste 2 maanden na het stoppen veel pijntjes gehad, zowel links als rechts. Denk dat als het dinsdag inderdaad je eisprong was, dat het voor een innesteling te vroeg is.. maar ja, ik ben ook geen ervaringsdeskundige hoor! en sowieso doet een lijf wat ie wil! Hoop ook voor ons allen dat het zo mag zijn! Ik ga morgen stiekem een eerste testje doen, dat is dan 5 dagen voor NOD, en ik lees hier wel eens dat sommige het dan al zien... nee heb je, ja kun je (al) krijgen! succes meiden!
Zo is het Beeps, positief blijven! en ik ben dus inderdaad net van de pil af ja ds het zou ook heel goed ontpillen kunnen zijn, dat weet ik. Ook omdat ik al op dag 24 zit dus in principe kan mijn menstruatie ook elk moment komen. We zullen het zien... Veel succes met de test!!
Ik wil jullie toch wat moed en hoop inspreken; ik had het ook een hele nacht lang steekjes in mijn rechterkant vlakbij mijn lies, deed geen pijn, maar ik was er wel wakker door geworden. en kijk maar naar mijn banner!
wow, gefeliciteerd! dit soort berichten hoor ik graag! spannend! Is het ook zo dat je eitje zich aan een zijkant nestelt dan? moet eerlijk zeggen dat ik ook vandaag nog last heb van lichte steekjes links, dus dan duurt het al bijna 3 dagen (af en toe last, niet constant). maar als menstruatie er aan komt voel ik helemaal niets! Gaat het goed met jou en het inie-minie-mensje?
ik heb nog nergens last van, maar bereid me op alles voor haha ik weet niet of het eitje precies daar innesteld Ik heb in de bijna 20 rondes alle kwaaltjes wel een keer voorbij zien komen, dus het wil niet per defenitie zeggen dat het raak is, helaas maar tuurlijk hoop ik dat het voor jullie ook raak is wij waren er deze ronde veel minder mee bezig en dat heeft ons erg verrast!
leuk voor jullie zeg, na 20 rondes mag het ook wel een keer! dit is voor ons ronde 2, en gedurende ei waren we op wintersport dus ook niet bewust mee bezig geweest, we gingen er eigenlijk van uit dat deze maand verloren zou zijn door de wintersport. Maar krijg nu toch stiekem hoop! we wachten rustig af! Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd HRM! Hier blijft het spannend. Steekjes zijn weg, maar nu heb ik sinds gister ochtend behoorlijk pijnlijke borsten... Ik herken dat totaal niet, nooit eerder gehad, maar het kan natuurlijk ontpillen zijn. Dusss, nog steeds geduld blijven hebben dan maar hè.
jeetje wat spannend allemaal, ik heb ook pijnlijke (.)(.), ze staan strak voor m'n gevoel! steekjes heb ik nog steeds af en toe maar inmiddels verspreid over de onderbuik! en vanmorgen deze test: 5 dagen voor NOD.. denken jullie wat ik denk?? shit krijg m niet geupload.. ik ga even klungelen, to be continued...
Glimworm, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is je zeer gegund. Jij hebt wel heel lang moeten wachten. Hoop dat ik dat niet hoef, maar ja, je weet het nooit natuurlijk. Beebs, dat is best heel duidelijk en dat 5 dagen voor nod. Alvast voorzichtig gefeliciteerd, al heb ik nauwelijks twijfels. Als ik jou was zou ik de test over een paar dagen opnieuw herhalen, kijken of de streep dan donkerder is geworden. Ik heb zelf echt geen zicht meer op mijn cyclus. Ga toch maar uit van banner, maar heb zulke ongelooflijke krampen en had al ongi eigenlijk moeten zijn. Uitgaande van een cyclus van 28, vorige maand was ik eerder ongi en had dus nu al moeten zijn. Heel vaag. En voel me ook anders, maar ja, is het zo, of wil ik dat het zo is, omdat mijn wens zo groot is.Tja, nog even wachten dus. Als ik woensdag nog niet rode duivels heb gezien, doe ik donderdag een test. Nog een lange week dus voor de boeg. En HRM ook van harte natuurlijk. Goed om te horen dat de test donkerder was. Dat geeft dan weer extra bevestiging, toch. Geniet ervan. Bibi26 geduld hebben is lastig he, als je zo nieuwsgierig bent. Tja, afwachten is toch het enige wat we kunnen doen. Succes en hoop dat je snel een positieve test mag vasthouden
hai musicalfan, dank je wel! hoop dat het voor jou ook gauw raak mag zijn (en dat ie van mij blijft hangen want het is wel super vroeg natuurlijk!), heel vervelend dat je cyclus zo in de war is.. ooh wat is wachten dan verschrikkelijk he! Ik dacht vorige maand ook dat het raak was, ik had me nog nooit zo gevoeld, dacht het in mn ogen te zien.. en onwijs pijnlijke boobies, wist niet wat me overkwam.. en na 5 dagen overtijd én 8 negatieve testen verder, kwam pas de ongesteldheid.. gek he, dat je lichaam zich gedraagt alsof je zwanger bent, puur omdat je eigen wilskracht zo sterk is. Hoop echt voor je dat de duiveltjes uitblijven en dat ik jou mag feliciteren volgende week! ik hou je in de gaten hier
Dank je wel beebs. Ik moet je wel zeggen dat ik nooit overtijd ben. Eerder dan te vroeg zeg maar. Maar ja, dit is pas mijn eerste ronde en ik was ook niet zo zeker van het juiste moment insemineren (wordt bam moeder) omdat die ovulatietesten niet zo duidelijk werden. Heb uiteindelijk mijn gevoel gevolgd en volgens mij was dat juiste moment. Zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn als de eerste keer raak is. Zeker omdat ik endometriose heb en de gyn van de week nog had gezegd dat ik zo snel mogelijk moet proberen in verwachting te raken. Mijn eileiders zijn vorige maand opengemaakt (zaten dicht door verklevingen), dus tja, lekker die extra druk er dan nog eens bovenop. Omdat als ik langer zou wachten het nog weleens zo zou kunnen zijn dat ik dan onvruchtbaar zou kunnen worden. Voor nu had hij wel redelijk goede hoop dat het zou moeten kunnen. Ben dus benieuws. Ik hou je op de hoogte.