Hallo allemaal.. Mijn partner en ik zijn nu goed 3 kwart jaar serieus bezig met het proberen te maken van een prachtig wondertje. In oktober 2018 heb helaas een miskraam gehad met 6 weken. Het duurde zo'n 4 maand voor mijn cyclus weer een beetje op orde was en toen was ik onverwachts in februari weer zwanger.. Al behoorlijk snel vond ik zelf. Deze zwangerschap is ook helaas bij 6 weken misgegaan. (dikke pech zei de gyn) Nu wonder boven wonder deed ik gisteren 4 dagen voor m'n nod (hoop ik aangezien m'n cyclus nog een beetje gek is) een test omdat ik me tere zwanger voelde.. En nu is die warempel heeeeel licht positief... Ik wilde voor de zekerheid morgen vroeg even weer testen voor m'n eigen zekerheid ofzo. Maar nu ben ik behoorlijk nerveus.. Wat als 't weer mis gaat? Of is 3 x echt scheepsrecht? Ik ben erg positief ingesteld maar ben ook best wel angstig want dit kindje is zoo ontzettend gewenst... Wilde even van me afpraten en aangezien dit een geweldig forum is met super lieve vrouwen dacht ik, ik plaats weer eens iets.. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Zo spannend ! Hoop voor je dat het deze keer helemaal goed mag gaan. Moeten bange dagen zijn dus probeer maar veel afleiding te zoeken en rustig te blijven veel succes en hopelijk morgen een oplopend testje !!
Jaaaa giga spannend.. Hoop zo dat de eerste echo een kloppend hartje geeft.. De vorige keer alleen een echo gehad om te zien of 't vruchtje al weg was.. Klein beetje een trauma dus
Wat spannend zeg. Ik hoop dat alles goed mag gaan, je straks duidelijke testen heb, kan genieten en dan een klein wondertje in jullie armen mag houden. En ik vindt het altijd wel goed om gewoon positief ingesteld te zijn. Het klinkt heel hard, maar als het mis gaat, gaat het mis, of je nu zorgen maakt of niet. Het blijft altijd moeilijk, want die angst blijf je toch wel altijd houden. Ga duimen!! ❤
Wil je als eerst feliciteren!! Zo fijn dat je weer zwanger bent. Probeer wat gezegd wordt afleiding te zoeken en ga niet vergelijken hoe en wat je voelde vorige keren. Ik snap je gevoel/angst helemaal ookal ben je positief ingesteld en bij mij was ook 3x scheepsrecht.
Jaaa probeer heel veel afleiding te zoeken maar is heel lastig haha.. Vanmorgen weer een testje gedaan maar niet veel duidelijker.. Maak me dan direct weer zorgen.. Maar goed nu met mezelf afgesproken dat ik pas zaterdag weer mag testen anders word ik gek....