Hoi hoi meiden, Ik heb een dochter van 2 jaar en 3 maanden. Het kriebelt erg voor een tweede kind maar vond het steeds te vroeg. Dochter is heel eigenwijs een pittige peuter geworden. Ik durfde het gewoond niet aan, nu nog steeds niet eigenlijk. Maar mijn reden is eigenlijk dat ik in augustus op vakantie ga. Ik wil niet zwanger op vakantie want bij mijn dochter ben ik zwanger gegaan (naar Turkije) het is echt niet te trekken hoor 35+ graden. Dus wij zijn van plan misschien om daar te stoppen met de pil en we zijn terug rond 7 september. Daarna gaan we ervoor, ik wilde ook graag een zomerkindje. Als je mee wilt kletsen, welkom!!!
Hey schat, jaa je bent zeer welkom Alleen ik kan niet alleen kletsen hier hihi moet nog wachten op mensen hihihi.
Hoi Roosje24, ik wil wel met je meekletsen. Wij hebben een prachtige dochter van nu 9 maanden en willen in augustus/september voor nr. 2 gaan. We willen een vrij kort leeftijdsverschil en het is altijd maar weer afwachten hoe lang een kindje op zich laat wachten. Daarom willen we het proberen zodra N 1 jaar is.
Overigens zal het mij benieuwen hoe het zal gaan. Toen ik in 2013 met de pil ben gestopt had ik een regelmatige cyclus van telkens zo'n 42 dagen (heel frustrerend als je zwanger wilt worden). Na de bevalling is mijn cyclus echter ietwat onregelmatig (ik slik geen pil). Tot nu toe 33-32-29-34-40. Zat ik dus eerst rond de 30 dagen, laatste keer ineens weer 40. We gaan het meemaken.
Welkom vos, Spannend hoor allemaal. Ikzelf heb het niet gedurfd toen maar nu vind ik het leeftijdsverschil niet meer zo belangrijk. Alleen het is nu afwachten tot na de vakantie. Ik heb altijd een cyclus gehad van 29 dagen dus prima maar nu houd ik het niet bij maar ik gok weer op 29 dagen want heb het laatste 2 maanden opgeschreven. Was in de 3e ronde zwanger trouwens