Doordat ik nog zo onzeker ben heb ik vanmorgen nog 2 testen gedaan. Die van de kruidvat verschijnt heel erg licht maar die van Etos komt helemaal niet meer, iemand een idee en/of tips?
Ik snap alle gefeliciteerds van na de test van gister niet helemaal. Ik vond de Kruidvat van 4 februari al veel lichter dan die van 3 februari. En daarbij de bloedingen... Ik denk eerder dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar dat die niet goed ingenesteld is, een hele vroege miskraam zeg maar. Heb je je testen bewaard? Kun je ze van 3, 4 en 6 februari onder elkaar fotograferen? Dan kunnen we nog even goed kijken, maar ik heb geen goede hoop.
Ik vind de laatste testen ook heel licht, bijna wit. Dat lijkt me ook geen goed teken. Heb je de testen van vanmorgen ook op de foto? Ik hoop dat ik het mis heb, maar denk dat dit geen plakkertje was meid
Ik denk dat het inderdaad niet goed gegaan is. Op dit moment helder rood bloed, we gaan morgen op vakantie. Ik wacht het rustig af.. Denk toch dat m'n voorgevoel van vanmorgen om te testen een gevoel was dat het niet goed zat.
He bah niet leuk. Ik feliciteerde je omdat ik de kv testjes wel aardig duidelijk vond. De plus test niet, maar dat zie ik vaak dat die vrij veel hcg nodig is.