Hey iedereen, opvallend deze maand is dat menstruatie met heel weinig roze verlies begin zaterdag. Zondag volledige dag maandstonden, en maandag halve dag. Sinsdien niets meer? Is dit normaal? Ben 34 jaar en wat ongerust. Test kruidvat is denk ik negatief
Ik lijk ook wel iets te zien... Hoelang duurt je menstruatie anders? Ik ben bekend met minimale menstruaties, heb een dun baarmoederslijmvlies
Als het nu 1x is zou ik mij geen zorgen maken. Hopelijk volgende keer weer normaal of toch nog een positieve test straks
Hmmm dat is vreemd. Bij mij was het na jaren de pil gebruiken nog maar 2 dagen. Na de curretage in december nog maar 1,5 dag en minimaal. Tijdens echo's bleek ik een dun baarmoederslijmvlies te hebben van 4,5 mm. Toch deze maand zwanger geraakt en een half jaar geleden ook. Volgens de fertiliteitsarts is het geen probleem en is het achterhaald dat de dikte er toe doet. Pas onder de 4 mm wordt het lastig
Ja ik weet dat het toen eens is geneten en zat een dag voor nod, was toen 5 mm en vond ze wat dun. Ze dacht toen dat ik niet zo ver in mijn cyclus zat dan ik dacht. Maar ze had het fout en ik gelijk want dag nadien mijn maandstonden gekregen
Ik zou t even in de gaten houden. Als het normaal 4-5 dagen is en nu ineens 2 is dat wel vreemd. Misschien is t volgende maand weer normaal. Of het was toch een innestelingsbloeding, maar dan zou je nu wel positief moeten testen