Hoi allemaal, Niels heeft sinds gisterenmiddag al drie keer gespuugd, echt heel erg het komt er echt met grote golven uit (sorry voor de details). Ook zijn z'n poepluiers gelig en wat dunnig. Hij eet voor de rest op zich wel aardig (als die het er niet uit spuugt) en verder merk ik weinig aan hem, hij is vrolijk en actief en slaapt lekker, hij heeft ook geen koorts ofzo. Weet iemand wat dit kan zijn, moet ik me zorgen maken (doe ik al) en wanneer moet ik een dokter bellen? Hoop dat jullie mij kunnen adviseren.
Julian had dat afgelopen vrijdag. Hij werd wakker met een gelige poep/diarree luier. Z'n eerste fles dronk hij helemaal leeg en gooide hem er daarna weer uit. Die ochtend heeft hij in totaal 4 keer overgegeven. Hij was wel de hele dag vrolijk. Ik heb hem in de middag water met ORS gegeven, tegen het uitdrogen. Hij heeft vanaf vrijdagmiddag niet meer overgegeven, maar heeft nog wel steeds gelige diarree. Ik heb gehoord dat dit heerst. Toevallig ken ik nog een baby die dit heeft gehad. Je kunt rustig even bellen met de HA of assistente. Die geeft je vast wel wat tips.