Hallo dames, Ik ben momenteel 29 weken zwanger en sinds een paar weekjes flinke last van mijn onderbuik.. Deze stekende pijn zit alleen aan de linkerkant. In eerste instantie dacht ik dat het mijn banden wel zouden zijn. Nu gaat het wel steeds wat meer en vaker pijn doen. Zodra ik mij beweeg voel ik weer die stekende pijn.. Het is niet zo dat het ontzettend veel pijn doet en ik in tranen uitbarst, maar het is wel erg vervelend. Nou is het wel zo dat ons mannetje al met zn koppie naar beneden ligt en hij ligt ook al heel laag zei de verloskundige. Hebben meer dames hier ervaring mee? En is het inderdaad de banden of zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn? (nog nooit gehad, dus zou niet weten hoe dat voelt) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt! Groetjes babywens
Kan het misschien verstopping zijn? Aan de linkerkant van je onderbuik zit het laastste stuk van de dikke darm, die daar overgaat in de endeldarm. Misschien zit er gewoon veel ontlasting opgeslagen? Anders weet ik het ook niet en zou ik het je vk vragen.
Hmm dat zou inderdaad misschien wel kunnen. Maar ik heb voor de rest geen last van obstipatie ofzo.. Ik ga vaker naar het toilet dan ik voor mijn zwangerschap ging Toen ging ik zo'n 1 keer in de 2 a 3 dagen voor een grote boodschap en nu is dat bijna elke dag wel..
kan het zijn dat je een vleesboom hebt. die kunnen ook vervelend zijn tijdens een zwangerschap omdat ze groeien door een bepaalde hormoon.
Maar ik heb meerdere echo's gehad, dat zouden ze toch wel kunnen zien op de echo? Bij de 20 weken echo keken ze voornamelijk naar het kindje natuurlijk, maar hebben de baarmoeder enzo ook bekeken.. En zou dit dan een continue pijn geven? Mag over anderhalve week weer naar de vk.
Dacht ook meteen aan je darmen, ik zit goed verstopt en heb precies daar ook veel pijn. Succes in ieder geval!
als ze niet op de echos te zien zijn dan heb je ze niet. dan zou het misschien gewoon je darmen zijn.
@Serephina Jij hebt daar dus ook last van? Oké dan zullen mijn darmen het wel zijn :S hmmm minder Wel gek, want ik doe toch elke dag een grote boodschap hahah! Heb jij dan ook bijna continue pijn? Krijg je er wat voor of is er niks aan te doen?