4-11 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Viooltje, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik vind het heel erg jammer dat zoiets (volgens mij) niet in België bestaat. Ik zou het zonder enige twijfel doen, het is een heel kleine moeite en je kan er zoveel anderen mee helpen!

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Raar eigenlijk want uiteindelijk gaat de urine wel naar Belgie :(

Ik doe sinds vandaag mee, wel even wennen hoor om te plassen met zo'n witte emmer tussen je benen :D

3. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik doe ook mee! De dame komt a.s. maandag voor een eerste gesprek.

Groetjes Milouu

4. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Ik vind het trouwens veel gemakkelijker om gelijk in de fles te plassen en niet eerst in die opvangkan.

5. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!!

Ik heb mij bij de 6de week opgegeven voor moeders voor moeders, tot op heden niets gehoord.... denk dat ik volgende week maar even contact opneem...

6. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik hoor niet thuis, maar kwam via via op dit forumgedeelte van jullie...Ik wilde even zeggen dat ik vrouwen zoals jullie HEEL dankbaar ben dat jullie de moeite willen nemen om in een fles te plassen..Ik zit aan de Pregnyl,wat gemaakt wordt door jullie HcG en hoop op deze manier zwanger te worden.

Dus meiden BEDANKT!!!!!!!!!!!! (vond dat dat ook wel eens gezegd mocht worden :D en als ik zwanger ben hoop ik hetzelfde voor een ander te mogen doen...jullie doen GOED werk!!!!
    xxx karin (sorry dat ik zo binnen kom vallen)

7. Kimmytje

Wat leuk meid! Ik duim dat je snel zwanger mag zijn hoor :)

xox

8. Kimmytje

Mja, kan ik ook niet aan doen hé meid. Ik zou het onmiddellijk doen moest het kunnen.

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @kimmytje niet raar van jou natuurlijk maar dat ze het niet hebben in België vind ik vreemd..

@Karin wat een lief berichtje! Ik doe het heel graag en vind het prachtig dat ik zo mijn steentje kan bijdrage.

@zwiep ik vind die witte maatbeker wel makkelijk :)
    stel nou dat ik 1 fles al vol heb in de ochtend (plas echt heel veel) moet ik dan doorgaan in een nieuwe fles of wachten tot de volgende dag?

@nanon dat is zonde zeg van mvm dat ze 3 weken gemist hebben. Ik werd gelijk na een paar dagen al gebeld.

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

Natuurlijk mag je binnen komen vallen!! :D
    Hierdoor weet ik weer waarvoor ik het doe! Ik moet nog 3 weekjes (doe al mee sinds 5,5week)! Soms zat ik er echt wel even doorheen.. ik was/ben ontzettend misselijk dus is het niet altijd een pretje om te doen!
    Maar door dit soort berichten word ik weer positief en weet ik weer wat voor goeds ik doe!!

Ik hoop dat het snel mag lukken bij je!!:):)

11. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Reza: Soms plas ik dan in het toilet (als ik verwacht dat de urine niet geconcentreerd is maar meestal plas ik in een nieuwe fles). Zo heb je aan het einde van de week toch 8 volle flessen. Iig doe ik maximaal 24 uur met 1 fles.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik doe nog 2 weken mee, dan heb ik het maximale aan deelname gedaan! Ben met 5,5 week begonnen en als ik de flessen voor de laatste x aan de weg zet ben ik precies 16 wkn.

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Hoi,

Raar vraagje misschien. Ik doe inmiddels anderhalve week mee. Ik vind soms wel dat mijn urine erg donker van kleur is maar neem aan dat dat te maken heeft met hoeveel je tevoren gedronken hebt. (wel vreemd dat ik dat soms overdag ook heb) Maar dat was niet mijn vraag... Ik had gister en vanmiddag een heel klein beetje roze slijmachtig iets in m'n urine. Stelt weinig voor maar doordat je het opvangt in die witte kan kun je natuurlijk goed zien wat ''eruit'' komt. Ik neem toch aan dat dit geen kwaad kan he?

Deel Deze Pagina