Hier heb ik nog nooit van gehoord. Geloof niet dat dat zo is, maar heb er dus nog nooit wat over gehoord. Voor mij iig geen reden om niet mee te doen.
Het is zo spijtig dat zo'n geweldig initiatief hier niet in België georganisaard wordt! Ik ken ook vele vrouwen die hulp nodig hebben om zwanger te worden en zou graag op deze manier mijn 'geluk' willen delen hebben! Hopelijk komt er in de toekomst ook zo'n actie hier!
k doe ook mee met moeders voor moeders vind het een goed initatief! en weet zelf ook dat het niet ltijd even makkelijk gaat als men zou willen!
Ik doe ook mee! Vind het echt een hele kleine moeite en ik ben blij dat ik er andere meiden mee help! Wij hadden het geluk dat het snel raak was en ik gun andere ook het geluk van zwanger raken/zijn. Ik vroeg me alleen wel nog af, die blauwe flessen hoeven toch niet helemaal vol he? Want dat lukt me niet omdat ik gewoon fulltime werk.. En op het werk verzamelen dat ga ik niet doen, vind ik een beetje minder prettig voor mijn collega's hihi..
Heeft iemand al de tas en evt. tasorganiser ontvangen? Denk dat ik die ga gebruiken als verzorgingstas, daar lijkt ie me erg geschikt voor? NB. Als iemand zich nog op wil geven, wil ik het ook graag voor je doen. Dan krijg ik namelijk de tasorganiser Heb dan wel je N.A.W. gegevens nodig via PB.
Nog maar even een upje voor dit topic, Er komt a.s woensdag iemand langs. Wat zijn redenen waarom je niet mee zou kunnen doen? IK las net nl iets over een bloedtransfusie in 1986 (mmmh toen werd ik geboren, das al een heeele tijd geleden)
Ik heb altijd begrepen dat HCG niet kunstmatig nagemaakt kan worden. Maar ook als dat wel kan maar veel duurder is doe ik nog mee. Die kosten moet namelijk iemand betalen dus dan heb je kans dat er gekort wordt op de vergoeding van vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik plas met liefde dan wekenlang in een fles om dat te voorkomen.
allemaal bedankt meiden, hier iemand die pregnyl heeft gespoten en er gelijk zwanger van is geraakt!!! goed initiatief, ik doe nu zelf ook mee met moeders voor moeders, ben heel blij dat ik nu ook ander meiden/ dames kan helpen... fijne zwangerschap verders allemaal groetjes riniti
Hee wat zie ik nu!? GEFELICITEERD!!!!! Dames, plassen jullie nog allemaal netjes? Vele malen dank van een MMM meisje!
hey brabbel!! ja meis, het is uiteindelijk gelukt!! na alle clomid ellende mocht ik fostimon gaan spuiten dat hielp al binnen een maand, en 1 keer pregnyl en ik was gelijk zwanger!!! bizar he???? hoe is het voor de rest met jou?? kuskus riniti