4-11 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Viooltje, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hier zit week 1 er ook bijna op.. Flessen bij lange na niet vol magoed tis iig iets!

2. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ik heb me via de website aangemeld. Nu nog wachten op een telefoontje! Ik ben benieuwd.. en inderdaad, alle beetjes helpen toch?

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik ben ook van de partij!!
    Sinds gister mag ik ook meedoen!!
    Ik voel me er helemaal goed bij!
    Vind het echt geweldig dat ik zo toch iets nuttigs kan doen!!
    Het is zo'n kleine moeite waar je toch andere vrouwen ook gelukkig mee kan maken!!!

4. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super te lezen dat er zich weer mensen hebben aangemeld en/of meedoen intussen :):)

Het is hier al zo'n gewoonte geworden. Wordt straks nog wennen om weer gewoon in de wc te plassen haha.

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Volgende week dinsdag komt de mevrouw van moeders voor moeders langs!

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ga als het goed is voor de 3e keer meedoen!
    1e keer 10 weken, 2e keer 2 weken ivm ma, en nu hopelijk weer de volle 10 weken!
    Vrijdag komt de informatrice langs, en dan hoop ik volgende week te kunnen starten!

7. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super allemaal :)

8. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga morgen beginnen. Ze is aan het begin van de week al langs geweest en morgen komen ze de kratten brengen.

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik up 'm even!
    De informatrice is hier vandaag langs geweest (zie mijn album voor de knaltest!), en ze vertelde dat er op dit moment een tekort bestaat, waardoor veel apotheken de pregnyl niet op voorraad hebben. Dat betekent concreet dat sommige vrouwen verplicht een cyclus moeten overslaan voordat ze aan hun behandeling kunnen beginnen, puur omdat de medicijnen er niet zijn!

Dus dames, geef je op! Ik doe voor de 3e keer mee, en vind het echt een relatief kleine moeite!
    Je kunt er zoveel mensen ontzettend gelukkig mee maken!

10. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    ook ik doe deze week voor het eerst mee!!

ook bij ons was de kans klein om zwanger te raken. ik heb maar 1 eierstok door dat ik op mijn 17de een kyster had ( Weet niet hoe je het schrijft ) Waar door ik dus mijn rechter eierstok kwijt raakte.
    Wij zijn gestopt met de pil van het komt of het komt niet. ik zelf wou niet met een IVF enzovoort omdat ik er zelf best nuchter over was en mijn vriend ook. in Januari mijn laatste pil gehad en in Juni Zwanger!!!! ongelooflijk maar het is echt waar hi hi.... gisteren voor de echo geweest en het hartje klopt!!! en dat was helemaal goed nieuws omdat te horen....

Ik wens iedereen een hele fijne tijd tijdens en na de zwangerschap

enne sorry voor het lange verhaal :D

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Det: wat super!!!
    En fijn dat het zonder MMM is gelukt!

En natuurlijk super dat je meedoet, zodat vrouwen waarbij het niet vanzelf lukt, ook een kans hebben!

12. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag kreeg ik dit mailtje, waaruit maar weer blijkt dat het heel hard nodig is dat er zoveel mogelijk vrouwen mee doen!

Jij doet mee aan
    Moeders voor Moeders

En daar zijn we hartstikke blij mee. Maar omdat er minder baby's geboren worden in Nederland, hebben wij helaas ook minder deelneemsters. Geen goede zaak. Want Moeders voor Moeders wil wel graag - net als jij - zoveel mogelijk wensouders kunnen helpen.

Daarom doen we via deze mail een beroep op jou. Weet je iemand in je omgeving die (vroeg)zwanger is en die mee zou willen doen? Laat het ons vandaag nog weten.

13. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ben vrijdag begonnen, toen is de consulente ook geweest.
    Vind het een heel goed doel maar het kost me wel moeite.. wordt ontzettend misselijk van die lucht van die flessen en moet van de consulente 2 dgn met 1 fles doen, vind het niet altijd even prettig.

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik mag voor iedere dag een nieuwe fles gebruiken.

Heb je geen 8 flessen voor een week? Of is er een andere reden dat ze dit aanraad?

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee ik heb maar 4 flessen voor een week, dat was genoeg volgens haar en moest dus 2 dgn met 1 fles doen.

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh en meiden ik ben van de week positief verrast!

Ik heb via Moeders voor Moeders een echobon twv 100 euro gewonnen :D... Geen idee dat er een 'actie' is maar toen ik op de website keek zag ik het staan.

Gelijk maar een datum voor een echo vastgelegd...

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Misschien kun je om 4 extra flessen vragen? Lijkt me een kleine moeite voor hun en het is voor jou fijner.

19. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik niet meegedaan, maar bij deze zwangerschap wel.
    Het is inderdaad een kleine moeite voor een goed doel. Ik vind wel dat het voor iedereen haar eigen keuze moet zijn en dat als je als zwangere zijnde niet mee wilt doen dat je daar niet op afgerekend moet worden. Niet dat dat nu zo is in dit topic ;) maar wilde het even zeggen.

20. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh super zeg! Gefeliciteerd! Lekker genieten van de echo :)

Deel Deze Pagina