Een heeele stomme vraag... Maar je moet toch alleen dat kratje met flessen aan de weg zetten? Niet die witte maatbekers??
Haha ja dat dacht ik al. Maar er staat in die folder dat je die dingen niet met schoonmaakmiddel schoon mag maken. Dan is het toch niet zo fris als je dat ding 10 wkn lang gebruikt?
Ik spoel de maatbeker meteen af met warm water elke keer. En na al die weken, maak ik het wel een keertje goed schoon met sop en kan ik hem na de bevalling weer gebruiken.
Informatrice is net geweest! As vrijdag ga ik beginnen, ben erg benieuwd! Ik heb een leuk doosje gekregen om de test van MvM in te bewaren, een tijdschrift, informatie en mocht kiezen tussen de armband en ketting. Heb voor de armband gekozen!
Meiden, super dit! BLIJVEN DOEN HOOR!!!! Dat hcg gebruikt wordt voor andere doelen, daar staat MvM helemaal buiten hoor! Ik denk dat dat eerder als een soort 'smoes' gebruikt worden om het dan maar niet te doen. Want stel dat je 10 kannen vol plast en er wordt er 1tje gebruikt voor andere doeleinden en 9 voor pregnyl, dan heb je 'ons' nog geholpen! Dat je het niet wilt doen, dat moet iedereen voor zichzelf weten hoor, no hard feelings, maar bij MvM doen ze het echt met de beste bedoelingen! Ik hoop zelf dat ik binnenkort ook weer mag beginnen met plassen. De volgende cyclus laten wij (als ik op tijd ongesteld wordt, ivm vakantie) een cryo terugplaatsen!!!!
Je hebt helemaal gelijk Mloetje.Het is maar een kleine moeite, en je kan anderen er heel blij mee maken. Ik moet zeggen dat de weken voorbij zijn gevlógen. Ik moet nu nog maar 11 dagen (ik ga op vakantie) en dan heb ik het gehad.
Nog 1 weekje en dan zitten mijn 12 weken meedoen er alweer op Het is echt zo'n gewoonte geworden, zal de eerste dagen wel ontwennen worden haha.
Bij mij is het nog niet echt een gewoonte, vergeet het nog steeds wel eens! Ach ik heb nog tot half september te gaan