Ik heb alles al klaar liggen en ga vanaf morgen beginnen met verzamelen. Inderdaad een kleine moeite voor een groot geluk.
Ook ik doe mee aan moeders voor moeders. Dit is de tweede keer dat ik eraan mee doe. Hiervoor heb ik helaas maar 2 weken mee kunnen doen omdat ik toen een miskraam kreeg. Echt geweldig hoe hun daarmee omgegaan zijn. Ik heb ze gebeld om te vertellen dat ik helaas moest stoppen. een week later hebben ze me nog gebeld om te vragen hoe het met me gaat. Ze hebben me een kaart gestuurd en een bloemenbon. Dit is echt een steun voor me geweest. Daarom heb ik me nu dus ook weer opgegeven!
Ik heb toen ook meegedaan. ik was wel 24/7 misselijk die eerste weken en vond de vloeistof echt ontzettend stinken. Maar ik had het ervoor over; ik gun iemand anders net zo goed het geluk van een kindje!
Fijn dat je weer mee doet. En ook goed te horen dat er de vorige keer zo goed mee omgegaan is door MvM. Ik hoop dat je een heel voorspoedige zwangerschap mag hebben!
Je kunt alvast een bekertje/potje o.i.d. klaar hebben staan. Maar je kunt ook nog wel naar de wc als die mevrouw er is.
Ik ben dus nu officieel een moeder voor moeder. Leuke armband en de extra test is ook wel leuk. Mooi dat we zelf de flessen kunnen wegbrengen en ophalen. DaN komt niemand er nog achter.