4-11 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Viooltje, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even en 5000 lezers zijn bereikt. Up!

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik heb helaas vorige week moeten stoppen ivm mijn miskraam. Heb eergisteren een brief gehad van MvM en een bloemenbon! Erg lief en leuk om te ontvangen!
    Ik hoop dat ik me snel weer kan aanmelden

3. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk Theeleutje. Heel veel sterkte!

4. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

Ik heb me gisteren ook aangemeld via de website...
    Nu nog afwachten tot ik gebeld word.:D

6. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Fijn dat je ook meedoet.

7. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

tja, dat het bij mij zo snel ging is niet iedereen gegund,
    daarom wil ik graag helpen...

8. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meer dan 5000 lezers bereikt inmiddels. Ik ben erg tevreden :)

9. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Hier idem: moest ook helaas na 2 weken stoppen i.v.m. een miskraam.
    Tranen in m'n ogen toen ik niet veel later een brief met bloemenbon kreeg van MvM met hun medeleven. Wat lief! Deed me erg goed!

10. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar eens even weer een upje :)

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik heb me aangemeld maar die mevrouw wilde persee zelf bij me langs (moeder van een oud klasgenootje) en ze gaat nu 2 weken op vakantie. ze kan dus pas komen op 16 september.. vind dat echt belachelijk.. nu is er een hoop hcg verspild!!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen komt er iemand langs bij mij. Ik ben erg benieuwd!!

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik heb me op woensdagochtend via internet aangemeld, werd op donderdagavond gebeld en de mevrouw kwam direct vrijdag langs, omdat ik al in week 6 ws zat (of 5) en ik maximaal wilde meedoen. Ik ben dus sinds vrijdag begonnen en heb bijna 3 flessen vol (overdag ben ik op m'n werk en neem het natuurlijk niet mee > tis nog geheim). Alleen afgelopen zaterdag werd ik onpasselijk van de geur en moest overgeven. Ik heb de overige 3 flessen tijdje buiten open gezet, was tip van de mevrouw. Sindsdien nog geen last meer van gehad. Ik vind het een heel mooi doel. Ik vind het een kleine moeite. heb de flessen in de kelder staan, ben nog nooit zo vaak in de kelder geweest!

Mijn beste vriendin probeert al een jaar langer dan ik zwanger te worden en moet via ziekenhuis. Ik zie er nu al tegenop om hen te vertellen dat we zwanger zijn na 12 weken... Maar ik heb besloten om na het vertellen (wat ongetwijfeld emontioneel zal worden) mijn ketting aan haar te geven met de mededeling dat ik het niet voor het kado doe, maar voor háár. Dat ik haar de ketting wil geven, en hem snel hoop ''terug'' te krijgen ten teken dat ze ook in verwachting is... of is dat een raar idee?

14. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Ik doe weer mee voor de tweede keer. Heb morgen een volle week gehad, dus zet morgen de volle buiten neer. Ik plas best veel dus heb vrij snel een fles vol, plas af en toe ook gewoon op het toilet (sowieso als ik aan het werk ben). Ik heb geen last van de geur uit de flessen, ben gelukkig niet misselijk.

15. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een heel mooi idee van je! Ontzettend lief en zou het zeker doen :)

16. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Hi meiden,

Ik ben ook zwanger! En natuurlijk wil ik ook graag meedoen met MvM. Ik heb me maandagmiddag aangemeld via internet, maar nog niets gehoord. Binnen wat voor termijn werden jullie teruggebeld?

Liefs, Merel

17. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan een paar dagen duren Merel. Je hoort vast gauw iets :)

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hoi hoi,

ik zat hier nog ff te kijken, jeetje wat vind ik jou een lieverd, dat meen ik echt! ik ben zelf ook heel moeilijk zwanger geraakt, maar weet zeker als mijn vriendin mij in die periode had verteld dat ze zwanger was en die zou mij dit gebaar geven ik helemaal ontroerd zou zijn, jeetje wat is dat lief, ik denk dat ze het heel lief van jou vind! ( ik ben uiteindelijk zelf ook zwanger geraakt door pregnyl, wat uit de urine van moeders voor moeders word gemaakt én heb natuurlijk zelf ook meegedaan aan mvm)
    succes met vertellen, maar denk dat dit zeker in goede aarde zal vallen meid!

liefs riniti

19. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wauw! Bedankt voor je lieve reactie. Zeker omdat je zelf in die situatie hebt gezeten. Het is dat wij met deze vrienden heel veel optrekken en gelijktijdig praten over ''trouwen'' en nu over ''kinderen krijgen''. zijn dus krap een jaar na mekaar getrouwd en eigenlijk waren zij eerst ''aan de beurt'' voor een kindje... maar ja... zo werkt het in de realiteit niet he... :(

20. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik doe nu voor de derde keer mee. Het is een kleine moeite maar een groot plezier!

De cadeaus waren vroeger wel leuker, daar had je wat aan.

De ketting is uber lelijk!

Deel Deze Pagina