4.3 weken zwanger maar symptomen nemen af?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder2710, 28 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2710

    13 dec 2017
    20
    1
    3
    Vrouw
    Hallo meiden,

    Ik ben nu 4.3 weken zwanger dmv onze 1e iui. Het is nog heel pril en het is mijn eerste zwangerschap maar toch maak ik me zorgen.

    Had vanaf mijn eisprong enorm gevoelige borsten, tot vandaag. Als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik maak me zorgen, heb gelezen dat dit een voorbode van een miskraam kan zijn?
     
  2. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik had pas symptomen vanaf 6 weken. Ja al vanaf voor de test voelde ik een ‘benauwdheid/kortademigheid’ die ook niet meer weg is gegaan (nu 25 weken) maar voor de rest voelde ik niks. Echt pas vanaf 6 weken werd ik beroerd en voelde ik van alles.
    Symptomen zijn bij iedereen anders, ze komen en ze gaan dus m.i geen reden tot zorgen :thumup:
    O ja, nog gefeliciteerd natuurlijk!
     
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Nee hoor... dat is zeker geen voorbode van een miskraam. Je borsten zijn het minst betrouwbaar. Die doen pijn, en dan weer niet, en dan toch weer wel. En geen enkele zwangerschap is dat ook nog eens hetzelfde. Bij mijn eerste gingen ze pijn doen na 6 weken ofzo. Bij mijn tweede ruim voor NOD al. Maar echt vlak na de eisprong al. Bij mijn miskraam 1 dag na NOD. En bij deze zwangerschap zo rond 5 weken. En geen enkele keer hield het weken aan. Het verschilt gewoon per dag. Morgen kan het weer heel anders zijn. Dus je mag best onzeker zijn. Maar baseer het niet op wel of geen pijnlijke borsten... want die dingen doen maar wat.
     
    Saskia86 en Buko vinden dit leuk.
  4. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Hier ook rond mn nod meer klachten en symptomen dan nu. Heel afentoe voel ik iets maar als ze mij zouden zeggen van je bent niet zwanger zou ik het ook geloven. (Nu door de testen niet meer maar bij wijze van spreken) en mn testen lopen mooi op maar goed ook dat zegt niet zoveel heb ik mij laten vertellen.
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik geloofde ook niet dat ik zwanger was, dat kon niet want ij voelde me echt niet zwanger! Tot week 6, toen kreeg ik wel kwaaltjes, en toen riep ik had ik maar nooit gezegt dat ik t fijn vond zonder kwaaltjes :p
    Bij mn dochter had ik overigens helemaal geen kwaaltjes heel de zwangerschap niet :)
    Het zegt dus helemaal niets! Gefeliciteerd!
     
  6. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ik heb hetzelfde. Ook pril zwanger en de ene dag hele pijnlijke borsten en dan opeens is het weer bijna weg. Ik heb mij laten vertellen dat kwaaltjes komen en gaan dus probeer me daar dan ook maar aan vast te houden. Het is ook verschrikkelijk moeilijk doe eerste weken maar probeer toch een beetje vertrouwen te hebben.
     
  7. Meisje6

    Meisje6 Actief lid

    3 mrt 2018
    429
    353
    63
    Snap je onzekerheid heel goed, ik had vorige week een paar dagen lang ineens helemaal geen klachten meer, geen gevoelige borsten meer, geen misselijkheid meer en m’n moeheid leek ook verdwenen. Afgelopen donderdag eerste echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien terwijl ik echt dacht dat het niet goed zou zijn..
    Dus het is waar, symptomen komen en gaan en dit wil dus helemaal niets zeggen:thumup:
     
  8. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Ik heb geen ervaring met iui, maar vergeet deze zwangerschap soms gewoon dat ik zwanger ben. Symptomen hoeven dus echt niks te betekenen
     

Deel Deze Pagina