4+3 zwanger en negatieve test. Wie nog meer?

Discussion in 'Miskraam' started by Adriana85, Mar 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik had 27/2 op nod een licht positieve test, wat was ik blij! 28/2 een kv gedaan en ja hoor er was een tweede streepje te zien. Nog steeds geen knaller dus dat maakte me wel onzeker. Nu, weer twee dagen later is er niks meer te zien op een nieuwe kv-test :(
    Game over dus....

Wie heeft dit ook gehad?

2. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Waar baseer je het op dat je een miskraam hebt?
    Op de test die negatief is of heb je ook bloedverlies en krampen? (Hoeft niet altijd)
    Heb je al een echo gehad dat je hebt gezien dat het mis is?
    Heb je nog meerdere testjes gedaan na die ene negatieve?

Misschien was je urine niet goed geconcentreerd of was de test niet goed. Ik zou iig niet uitgaan van een miskraam alleen omdat je test negatief is. Mits je niet klachten hebt die op een miskraam duiden en je niet meerdere testjes hebt gedaan dan.

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    @birds. Ik heb in totaal 5 testen gedaan. Ipv dat ze oplopen, worden ze lichter. Vanochtend was het echt een tuurstreep hoor ik zag hem haast niet. Dan kan het toch niet goed zitten?
    Ik heb verder geen krampen of bloedverlies maar verwacht dit elk moment.
    Ik ga morgen sowieso de ha bellen voor een bloedtest.

Bedankt, je geeft me toch weer een sprankje hoop!

4. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    :) omdat ik niet uit je topic kon halen of je 1 of meer testjes had gedaan vroeg ik dat.
    Maar als je meerdere testjes hebt gedaan en die lopen allemaal af dan zou ik er ook bang voor zijn :(
    Sorry meid..sprankje hoop weer weg denk ik.
    Maar je doet er goed aan om toch even naar de dokter te gaan om bloed te laten prikken. Ik ben er bang voor dat de innesteling dan niet goed zit en dat je dan nu een "verlate ongesteldheid" krijgt. Je hebt dan een vroege miskraam. Maar door bloed te.laten prikken kunnen ze wel zien of t afneemt of toeneemt.

Maar ik ben natuurlijk geen dokter en hoop dat al die testen fout zitten :(

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik heb zojuist bloed laten prikken, mag vanmiddag bellen voor de uitslag

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Succes met afwachten .

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb het ook gehad,maar kreeg wel licht bloedverlies en toen ik nogmaals een test deed was die knalstreep nog maar een tuurstreep:(
    Sterkte!

8. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Bij de vorige zwangerschap deed ik op 4+3 nog een test, en ook die streep was lichter dan de testen daarvoor.
    Paar uur later begon ik licht te vloeien, en deed een CB met week indicator, en die gaf een antwoordt die ik op dat moment niet wilde lezen, helaas.
    Dus ja, het terug lopen van de teststreep kan betekenen dat het mis is, maar het hoeft niet, aangezien je geen krampen hebt en ook nog niet vloeit. Weet je de uitslag van je bloed al ??

9. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    En? Ik hoop dat je een feestje aan het houden bent ipv verdriet nu.
    Hoop nog van je te lezen.

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Hey,

De hcg waarde was 5, dat betekent NIET zwanger :(
    Nu afwachten hoe mijn lichaam dit gaat verwerken. Ik wacht op bloedverlies met veel stolsels en veel krampen. Als ik heel veel pijn en/of koorts krijg moet ik contact opnemen.

Ik had me er al op ongesteld dat het mis was. Vind alleen dit wachten zo kl@te. Lichamelijk voel ik nog niks en mentaal moet de klap ook nog komen denk ik. Laat het nou maar komen dan kunnen we weer verder!

11. CenM

CenM Bekend lid

Dec 20, 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook op een miskraam aan het wachten. Sinds donderdag is de streep niet donkerder geworden en dat was bij mijn 2de miskraam ook zo. Voel wel dat mijn baarmoedermond gezakt is en wat zachter aanvoelt dus kwestie van dagen denk ik.

Ik heb na de 2de miskraam een gezonde dochter gekregen en had gehoopt het miskramen hoofdstuk te hebben afgeslot maar daar gaan we dus weer.

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    We zitten dus in hetzelfde schuitje. Sterkte!

13. CenM

CenM Bekend lid

Dec 20, 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL

Jij ook! Je eerste mk?

ik houd het nu bij met ovulatietest en, donderdag was die knalpositief, nu ook niet meer, dus hcg is aan het dalen.

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Eind 2010 ook eentje gehad, toen had ik zelfs nooit positief getest maar was twee weken overtijd, bloedtest gehad en nog voor ik de uitslag had kreeg ik hevige krampen en verloor ik het vruchtje. Begon met bruinverlies dus ik zit nu elk half uur te 'broekloeren'.

15. CenM

CenM Bekend lid

Dec 20, 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL

Dubbel

16. CenM

CenM Bekend lid

Dec 20, 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook, voel steeds wat lopen maar tot nu toe gewone afscheiding

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Spannend he, maar dan op een niet leuke manier

Van mij mag het komen, ik moet morgen een hele dag weg met mn werk, dat wordt lastig.

18. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Sterkte dames :(

Adriana85, als je morgen niet kan gaan werken ivm bloedverlies dan gewoon ziek melden hè.
    Nu eerst aan jezelf denken.

Nogmaals sterkte!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Eerste bruinverlies gespot....
    Heb maar meteen een maandverbandje gepakt

20. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    He meid, ik zou me niet al te veel zorgen maken over wat er komen gaat hoor. Met 3 dagen zwanger is het eigenlijk gewoon een iets verlate menstruatie.
    Vroeger wisten ze dan nog niet eens dat er een bevruchting had plaatsgevonden, maar dachten ze gewoon dat ze onregelmatig ongesteld waren. Omdat wij nu allemaal (ik ben er net zo schuldig aan) als een jekko aan het testen slaan nog voor de datum weten we al heel veel sneller dat er iets aan de gang is/was.

Ik hoop dat je makkelijk door de komende dagen heen komt en dat het gewoon voelt als een ongesteldheid!

Sterkte!

Share This Page