Na 9 ronde toch een wonder

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door miepke, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Hoi,

Ik ben na 9 rondes teleurstellingen toch nog zwanger geworden. Had het eigenlijk al opgegeven en ook niet meer verwacht. Ik durfde ook niet te testen want voorheen was het zo dat als ik (negatief) getest had, ikmeteen ongi werd. Dus ik was al 4 dagen overtijd toen ik toch durfde en n gat in de lucht sprong omdat terwijl de urine nog opliep er al meteen 2 dikke strepen zichtbaar waren. Hartstikke zwanger dus.
    Vind het nog steeeds n beetje raar en heb eigenlijk nog niet echt het gevoel dak zwanger ben. Behalve buikpijntjes en zere (.)(.) heb ik nergens last van. Maar soms vergeet ik het zelfs gewoon. Ben ik met vanalles bezig en dan moet ik me soms echt dwingen om er bij stil te staan dat het echt waar is.
    Ga volgende week een afspraak maken bij verloskundige en dan word het denk ik steeds echter.
    Nou iedereen die zwanger is, gefelciteerd en geniet van je zwangerschap. Voor je het weet is het voorbij.

2. Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd.

Geniet er van

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

Maar eh, na 9 rondes al opgeven ? Gezien je leeftijd vind ik het nog snel eerlijk gezegd.

Geniet ervan!

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    gefeliciteerd, kan het niet zijn dat je al veel langer zwanger bent dan 5wk als je pas 3wk na NOD testte?

6. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    gefeliciteerd en geniet ervan!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

8. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ja ik weet het ik ben ongeduldig geweest. :oops: Maar van mijn andere twee kinderen was ik meteen de eerste ronde al zwanger dus had ik eigenlijk verwacht dat het nu ook wel zo snel zou gaan. Moet wel bekennen dat dat ook met een andere man was dus het waren nu in veel opzichten andere omstandigheden.
    Ik ben in elk geval heeeeeeeeeeeel blij dat het nu zover is. Nu is er alleen nog de angst dat het mis kan gaan. Ben blij als ik n aantal weken verder ben dan is het wat zekerder. Heb nu in elk geval nergens last van behalve zere (.)(.) en moe.

9. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb 4 dagen na nod getest dus geloof niet dat ik langer zwanger ben dan bijna 6 wkn nu.

10. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Super gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd :D !
    Bij ons duurde het nog een stuk langer en bij mij werkte het ook zo: je rekent nergens meer op, maar dan ben je wel extra blij!
    Fijne zwangerschap toegewenst!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

14. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina