4.4 week zwanger maar bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wimpiej1404, 25 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Oh jeetje, ja dan snap ik het helemaal! Zo ver ik me daar natuurlijk uberhaupt iets bij voo rkan stellen. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Ik slik nu ook van die Rescue druppels. Vooral omdat ik zondag naar de F1 ga en ik een enorme zenuwpees ben wat wedstrijden betreft, maar hoop ook dat het iets met mijn algehele gemoedsrust nu doet.. Alhoewel ik er ook niet aan wil gaan wennen. Lastig, lastig.

2. Wimpiej1404

3 mei 2018
    13
    3
    3
    Vrouw
    Dat is lief!

Ja begrijp je inderdaad, al het zekere voor het onzekere toch :)

3. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Precies! Heb het gehaald bij een natuurwinkel en daar adviseerde ze deze "kids" versie.. Dus we gaan wel zien wat het gaat doen. Al is het alleen maar al voor het idee. :o:

4. Wimpiej1404

3 mei 2018
    13
    3
    3
    Vrouw
    Ja idd! hopelijk helpt het wat en je mag het gewoon innemen, dus groot gelijk!!

KJB vindt dit leuk.
  5. Gitje19

Gitje19 Lid

28 aug 2021
    7
    5
    3
    Vrouw
    He lieve meisjes,

Hadden we de eerste echo al maar gehad. Dan was toch een stukje onzekerheid weg.
    Ik heb gelukkig geen stolsels verloren en geen krampen gehad. Wel wat lichte trekjes maar ik denk dat dat meer met de zwangerschap te maken heeft.
    Wij hebben de 18de de eerste echo.

Ook ik heb eerder een miskraam gehad in een natuurlijke zwangerschap. Daarbij kwamen we met de echo pas erachter dat het mis was en heb ik van te voren helemaal geen bloed verloren. Dus ook compleet anders dan nu.

Hebben jullie beide wel nog een keer een test gedaan. Ik ben aan het twijfelen om de cb met weekindicator te doen. En hoop dat als hij 3+ aangeeft ik me weer wat zekerder voel. Iedere keer als ik naar de wc ga denk ik wat gaan we nu zien...

Ik ga heel hard voor jullien duimen dat met de echo alles goed is!

6. Gitje19

Gitje19 Lid

28 aug 2021
    7
    5
    3
    Vrouw
    @Wimpiej1404

Had je vandaag de echo?
    Heel veel succes!! Ik duim voor je voor een goede echo!

7. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ik heb niet alles gelezen. Hier een succesverhaal. Ik heb van week 4 tot en met week 11 bloedverlies gehad in allerlei kleuren, van veel tot weinig. Onze zoon is nu 1,5 jaar en ligt lekker te slapen in zijn bedje!

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Wimpiej1404 benieuwd hoe het met je gaat, heb je inmiddels al een echo gehad?

9. Gitje19

Gitje19 Lid

28 aug 2021
    7
    5
    3
    Vrouw
    Goedemiddag!

Even een positief berichtje van mij.. ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien!!!!
    Overigens nog steeds bruine afscheiding.

toffepeer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina