hoi dames had ik weer , liep vanmiddag over straat (had net geplast 5 minuten eerder ofzo ) en ik moest plots niezen , nou niet de eerste keer en niets bijzonder maar men onderbroek werd helemaal nat ! ben echt schone broek etc moeten gaan aandoen , was niet een klein druppeltje maar redelijk veel ! kan dit zo plots ? nog dames die der last van hebben ? en iemand tips ? is niet zo leuk namelijk als je over straat loopt
Ja hoor, hier nog eentje. Gelukkig werk ik thuis dus geen genante momenten op mijn werk met collega's haha. Maar wel heel vervelend. Ben nu erg verkouden en moet soms vreselijk hoesten. Dan kan ik ook wat anders aantrekken of inhouden en snel naar het toilet rennen om daar zittend te hoesten. Toestand is het!
tena lady inlegkruisjes. Ik had met een maa!nd of 7 buikgriep en elke keer als ik moest spugen was alles ook nat. Geen houden aan. Zat lekkerder dan maandverband en absorbeert ook beter. Na de bevalling goed je bekkenboden trainen!
Geen last van gehad bij de eerste alleen na de bevalling had ik met lachen er geen controle over. Bekkenbodem spieren blijven trainen en een vriendin deed haar benen over elkaar kruizen als ze moest niezen.
mmm ga de inlegkruisjes eens proberen , maar vrees voor uitslag (vergelijkbaar met luieruitslag in erge graad) , maar goed het proberen waard natuurlijk , en bekkenbodem trainen heb ik na vorige bevalling ook gedaan , nu trouwens ook al voorschrift voor na de bevalling om bij een kinisiste oefeningen te doen
hier heb ik het gehad tijdens een flinke verkoudheid rond de 18 weken. ik moest enorm hoesten en voornamelijk 's avonds hield ik het dan niet droog... (soms wel 4 onderbroeken op een avond gebruikt...) inlegkruisjes naar mn werk gedragen, dat werkte wel... gelukkig was het na een week weer over... nu ben ik weer aan het hoesten, en heb ik dus weer hetzelfde probleem, gelukkig nog niet zo erg als 3 maanden terug... en ik werk niet meer, dus dat scheelt ook. wat bij mij wel helpt is voordat ik ga hoesten of niezen heel bewust mijn bekkenbodemspieren ga aanspannen, dan gaat het meestal goed en in de andere gevallen niets aan te doen, gaat wel weer over...
Hier ook, voedselvergiftiging, kots in de pot en een plas op de vloer... Eerste keer dacht ik dat mijn vliezen waren gebroken!! Straks maar braaf oefeningen gaan doen
Gisteren moest ik weer flink over mijn nek en daarbij was het ook bij mij mis. Heerlijk zo'n natte broek. :x
ik heb het dus tot hiertoe 1 keer gehad en dat was daarstraks , ben benieuwd wat er nog gaat komen , is niet fijn maar ben wel blij dat ik niet de enige ben
Ik ben verkouden en hoest ook regelmatig waardoorik van het hoesten wat laat lopen ...meteen een nate broek haha gelukkig kan ik er wel om lachen en me vriend ook
Inlegkruisjes zijn mijn beste vriend! Als ik moet hoesten, niezen of lachen moet ik écht mijn benen bij elkaar houden en goed de spieren aan spannen!
Yep, heel herkenbaar. Erg fijn als je eigenlijk maar 1 broek hebt die nog lekker zit...Inlegkruisjes! Ik kan niet meer zonder (en dan nog..)
Hier ook hoor toen ik zwanger was. met de slappe lach of met niezen hoesten enzo pieste gewoon van me af. Of een kleine meid die tegen je blaas aan schopt. Maar helaas heb ik het nog met niezen en idd ook met overgeven.
Ik was de afgelopen weken hardstikke verkouden, met enorme hoestbuien, en dan kon ik net naar de wc zijn geweest en toch een natte broek hebben. Goed uitplassen op de wc, (even goed naar voren en achteren bewegen met je bovenlijf, dan komen er vaak nog wat laatste beetjes), en verder heb ik toen zelf maar incontinentieverband gehaald. Handiger dan steeds moeten verschonen... Inmiddels is de controle over m''n blaasspier weer een stuk beter, maar ik moet echt op blijven letten en als ik een nies aan voel komen, span ik de boel even bewust aan, zodat alles binnen blijft...
Hier ook . Net verkouden geweest maar moet nu nog veel hoesten. Inlegkruisje in en je hebt niet steeds een natte broek . Ik ben zelf erg gevoelig voor maandverband enzo , heb mijn inlegkruisjes van albert h zelf daar heb ik het minste last van.
Ohhhh wat fijn dat het normaal is!! Ik heb het ook. En ik ben nog maar 16 weken zwanger.. Kan je dus wel weer vanaf komen na de zwangerschap?