Ik ben.vandaag 4.4 weken zwanger en.zo onzeker. Heb geen last van kwaaltjes had ik bij mijn dochtertjes wel. Heb ook meerdere miskramen gehad.
Logisch meis en daar kun je helemaal niks aan doen. Ik zou de huisarts vragen om bloedonderzoek en het herhalen hiervan na een aantal dagen. En met een week of 6 een echo. Dat geeft veel meer rust
Als je dit aangeeft bij je VK kunnen ze je misschien helpen doormiddel wat extra echo's. Hier 7 weken zwanger en geen kwaaltjes. Over 2 weken 1e echo. Ben wel onzeker maar kan t een plekje geven. Wees er eerlijk over. Die stress is niet goed natuurlijk.
Welcome to the club😓 Een totaal niet fijne club! Maar weet je bent niet alleen. Tis een gevoel waar je jezelf aan moet toegeven dat het er mag zijn en het noet raar is. Tis super eng en spannend! Hier zijn geen symptomen een goed teken. Alhoewel ik me vandaag weer beetje vervelend voel. Sinds een dag of 5 krijg ik later op de ochtend een wat weeig gevoel. Ben dan ook kribbig. Had nu een episode van onderruggezeur en buikgezeur. Word er meteen weer angstig van😓
Logisch dat je onzeker bent, het is ook nog zo pril. Hopelijk ben je wat meer gerust na een goede echo.
Ik herken je gevoel. Ik weet niet eens precies hoe lang ik zwanger ben. 4 of 6 weken. En weinig tot geen symptomen. Alleen zere borsten en pijn in onderrug. We zouden toch moeten wachten tot de echo. Meer kunnen we niet doen