Genant vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Dani27, Apr 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Hoi

Al vanaf week 19 heb ik telkens lichte bloedingen En daarbij menstruatiepijn.
    De gynaecoloog denkt dat het met mijn baarmoedermond te maken heeft.

Deze vertoont wat oneffenheden. Uitstrijkje was in orde. Mijn baarmoederhals wordt wekelijks opgemeten en varieerd van 3.7 naar 3.4cm.

Vanaf toen heb ik het advies gekregen om niet meer te werken tillen en gemeenschap te hebben. Dit om alles zo min mogelijk te prikkelen.
    Hier heb ik me aan gehouden.

Het irritante is nu dat mijn lichaam een eigen leven begint te leiden.
    Regelmatig wordt ik wakker doordat ik droom over sex en bij het wakker worden staat mijn lichaam op de rand van een orgasme.
    Ik wacht dan totdat het wegebt maar ik ben ook maar een mens natuurlijk.
    Op zo n moment loop ik haast tegen de muur op.

Nu heb ik een genante vraag: mag een orgasme nou wel of niet?
    Alles voor de baby dus als het moet dan hou ik me eraan. Maar ik ben een beetje bang dat ik een keer een spontaan orgasme ga krijgen snachts.

Ik vergeef het mezelf nooit als dit een vroeggeboorte of nieuwe bloeding opwekt

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Door penetratie bij de gemeenschap, onstaat vaak het bloedverlies. De penis komt dan tegen de baarmoedermond aan. Dit gebeurt bij een orgasme die je krijgt van een droom niet. Door een orgasme kan je wel last krijgen van harde buiken, maar dat trekt vanzelf weer weg. Dat kan geen kwaad en wekt in principe geen bloeding op. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page