Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, en ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik heb vandaag getest met sensiteit (deze claimt geen indroogstreepjes te kunnen krijgen) en even later zie ik een tweede ( wel lichte streep) maar niet op de plek waar die normaal gesproken hoort te staan volgens mij Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de foto donkerder gemaakt, omdat ik het lichte streepje niet goed kan vangen met de camera. Alvast bedankt voor de moeite om te reageren. Liefs
Hoiii, Toevallig heb ik vandaag ook een gekke test gehad. Van positief werd hij 10 min later negatief. Ik denk dat we geduld moeten hebben en morgen weer een nieuwe test moeten doen. Onzekere dagen zo!
Eerlijk gezegt zie ik het niet, maar wil niet zeggen dat ie er niet is natuurlijk. Ik vind sensitest een van de betrouwbaarste testen, streepjes op verkeerde plekken heb ik nog nooit gezien. Ik zou deze als negatief beschouwen.
Leuk hè die onzekerheid, het zal inderdaad aankomen op geduld. Maar dat van jou lijkt me nog vervelender eigenlijk, dat van mij zit op een "verkeerde plaats" dus dat is mijn hoofd dan al meer negatief.
Daarom heb ik er ook een foto bij gedaan dat hij helemaal donker is, hij zit onderaan, net na de urine strip en is wel echt paars. Ik had er überhaupt nog nooit van gehoord of gezien dat het zou kunnen. Maar omdat sensitest naar horen zeggen inderdaad één van de betrouwbaarste is , dacht ik ' ik vraag het toch even na'
Deze is gewoon negatief helaas. Dit is opgehoopte urine/vloeistof wat ontstaat na het indrogen. Sensitest claimt van niet, maar echt elk merk kan indrogers geven. Ik weet niet op hoeveel dpo je zit, maar ik zou het over 2 dagen nogmaals proberen.
Dankjewel voor je reactie, ik had hem ook als negatief beschouwd eigenlijk, maar omdat sensitest zo goed aangeschreven staat, dacht ik ik vraag het toch even na.
Dat is een beetje lastig te zeggen, vorige maand testen ik namelijk positief maar dat heeft niet doorgezet. "Normaal gesproken" zou ik eind van de maand ongesteld moeten worden en heb wel wat krampen al een paar dagen maar tot nu toe geen bloedverlies. En normaal gesproken heb ik geen krampen voor ik ongesteld moet worden, dus dat was mijn reden om te testen. Dus waarschijnlijk rond de 15e, maar heb niks gedaan om dat te checken