beste mensen, Ik heb misschien een beetje vreemde vraag, maar ik ben voor een week geleden ongesteld geweest of teminste daar leek het op voor 1,5 dag. Nou heb ik last van dat ik mn broeken niet dicht krijg, misselijk s'ochtens met tanden poetsen, hoofdpijnen die komen en gaan, geen trek meer in eten eet dan ook slecht. Nog steeds gevoelige borsten met et gevoel dat ze groter zijn geworden en of voelen heel gespannen aan. Ik ben licht in mn hoofd en heb et gevoel alsof ik heel veel gezopen heb. Daar komt ook nog eens bij dat k de laatste tijd zomaar ineens kan beginnen met janken bv tijdens een film of wat ook... of ik word ineens boos op mn vriend zonder aanleiding. Ook vind ik koffie ineens heel smerig en dat terwijl ik altijd koffie heb gedronken, zo zijn ook andere dingen ineens heel vies, maar aangezien ik ''ongesteld'' ben geweest kan ik nou toch niet zwanger zijn? Ook krijg ik nou een week na mn ''ongesteldheid'' last van vies oud bruin bloed, het is heel weinig maar het is wel vies. Iemand enig idee wat het kan zijn, en of ik zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop dat iemand info voor me heeft. mvg meisje Edit moderator: verplaatst naar 'Eerste symptomen'. Wil je erop letten waar je iets plaatst?
Tja, het klinkt wel alsof je zwangerschapsverschijnselen hebt. Af en toe komt het voor dat je een kleine bloeding van een dag of twee krijgt als je zwanger bent en het vruchtje komt vanuit de eileider in de baarmoeder. Het gaat dan in de baarmoederwand zitten en dat kan een beetje bloeden. Maar dat is nooit zo lang en heftig als een gewone ongesteldheid. Meestal heb je die "innestelingsbloeding" ongeveer een week (geloof ik?) voor je weer ongesteld had moeten worden en vanaf dat moment kun je ook een zwangerschapstest doen. Dat is ook wat ik je zou aanraden, morgen even een testje halen dus. Succes!