al 4 dagen postief ovulatietest?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by muurbloem, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    hoi, even een vraag ik heb al 4 dagen een positieve ovulatie test ik gebruik sensitest, (altijd) en nog nooit eerder 4 dagen achter elkaar een positieve test gehad waneer heb ik nou mijn ei?! de 1e dag of de 4e dag
    X

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

normaal moet het niet kunnen 4 dagen achter elkaar een positieve test ( tenzij je zwanger bent)
    dus wie weet? een zwangerschapstestje erachteraan gooien? :D

je moet sowieso van de donkerste uitgaan, en dan komt na 24-48 uur je ei..

maar als je testen nu positief blijven en je blijkt niet zwanger, misschien even de apotheek of iets dergelijks bellen? ze zeggen altijd dat als je ovutest 3 of meer dagen positief blijft het ook niet goed is, en je even moet informeren..( maar als dit maar eenmalig is, en de vorige en volgende maand niet, lijkt me niks aan de hand)

heb je een foto van je ovutesten?

3. SeaShell

ik zie trouwens dat je pco hebt

daardoor kan een ovutest ook positief kleuren ( staat ook in de bijsluiter van sensitest) maar dan had je andere rondes ook zo'n resultaat moeten hebben..

liefs daantje

4. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    nee, ik heb er geen foto van, zwanger kan ik niet zijn ik zit nog maar op dag 23 van de cyclus, ik denk dat ik nog even ga door testen, wat jij ook zegt.
    in iedergeval bedankt voor je snelle reactie :D

5. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    nou weet je wat mijn gyn zei, over het vals uitslaan van ovu testen? dat dat nu niet kan omdat ik nu dus gewoon een eisprong heb.

6. SeaShell

geen dank meid..

je zit op cyclusdag 23., maar op je banner staat dat je 22 dagen overtijd bent?

misschien beetje domme vraag, maar weet je ook zeker dat je vorige ongi een '' echte'' ongi was?
    want veel meiden hebben aanhoudende positieve ovutesten als ze zwanger blijken te zijn..

liefs daantje

7. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    ja ik ben echt ongesteld geweest, en bij de fert arts geweest voor een folikel meting en toen was er op dag 13 een ei van 18mm, dus er zat toen wel een eisprong aan te komen, mijn banner heb ik trouwens net weer aangepast, en ik zit nu op dag 21 van de cyclus, ipv 23
    X

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Hoi Muurbloem als je op dag 13 al een ei van 18 mm had dan had je je eisprong toch allang moeten hebben gehad? ik heb zelf ook pco en bij mij groeit t zon 1,5 a 2 mm per dag. Zou t kunnen zijn dat je je ei al eerder hebt gehad dan nu en misschien zwanger bent, aangezien je posi ovutesten? t is maar een suggestie hoor. en in mijn album staan ook fotos van posi ovutesten. heb wel altijd een aanwezige streep maar test nooit vals positief!
    had je vraag gelezen omdat ik nu twee dagen een positieve ovulatietest heb. vind dat ook vreemd eigenlijk. je piek duurt toch nooit zo lang?

Liefs

9. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    ja idd op dag 13 (maandag) een ei van 18mm, dat was op 2 feb.
    3 februarie (dinsdag)
    begonnen met ovu testen, en zaterdag 7 februarie een
    positieve ovu test
    t/m 11 februarie.
    Vandaag weer een gedaan en die
    was eindelijk negatief. dus uiteindelijk 5 positieve ovu testen gahad.
    Maar ik kan er dus niet op uit maken welke nou positief is ze zijn allemaal even donker, ik ga uit van zaterdag want die dag het het begonnen,
    en zwanger neeeeee dat kan niet.

10. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    nog even over je vraag over die lh piek, dat is geloof ik ook maar 1 a 2 dagen maar mischien zit het wel langer in je urine? ik weet het echt niet hoor :(
    X

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ja raar he zoveel dagen achter elkaar posi ovutesten. Het enige wat je op dit moment kunt is afwachten denk ik. en wanneer je eitje precies gesprongen is, ik heb echt geen idee.. wel goed geklust die dagen? dan moet je zo en zo wel goed zitten toch?
    Wij klussen nu deze paar dagen iedere avond voor de zekerheid, wil geen kans mislopen :)

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Mijn vorige eisprong heb ik maar 1 test positief gehad en de volgende dag had ik toen meteen mijn eisprong al. dus nu zou ik m toch ook al moeten hebben dacht ik. en hoe heb jij dat met testen, is ie bij jou dan ook al in enkele seconden donker? bij mij is t echt binnen 10 seconden een vette roze streep!

13. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    Nou bij mij zie je het ook wel binnen 10 sec,
    maar nog beter als het helemaal wit is, we hebben
    denk ik wel goed geklust, maar bij ons is het denk
    ik toch nog niet raak, mijn baarmoederslijm vlies is
    een beetje vijandelijk, mischien dat een paar zaadjes
    het overleefd hebben :(
    ik wacht wel af, en bij mijn vorige eisprongen had ik
    ook maar 1 dag echt een vette streep en de andere
    dagen was de 2de streep licht rose of bijna niet te zien,
    volgens mij kunnen wij zo'n beetje gelijk aftellen he?
    maar ik wil er niet te veel mee bezig zijn deze maand :D .

X

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ja ik deel je gevoel over er niet teveel mee bezig zijn, hier idemdito!
    Maar ja onbewust gaat dat toch niet he ;)
    Wij hebben ook goed geklust, had gister en eergister posi ovutest,en waterige afscheiding, alleen geen ovulatiepijn tot nu toe, en dat vind ik vreemd. heb t echt ieder keer met een eisprong. omdat ik al redelijk laat ben in mijn cyclus vraag ik me dan af of mijn ei wel goed is gesprongen :rolleyes: wanneer kan jij evt testen?

15. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    8 a 9 dagen denk ik, maar ik wacht
    altijd tot 2 dagen na mijn nod om
    mezelf niet teleur te stellen, en meestal
    komt het dan alsnog, mijn lutalefase is
    erg wisselend soms 14 dagen soms 17
    dagen, vandaar dat ik me altijd inhoud
    met tetesten, jij kan over 13 dagen testen?
    slaat bij jou de clomit 50 mg goed aan trouwens
    bij mij wel.

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Wat een lange lf zeg, wist niet dat dat zo kon wisselen qua lengte.
    die van mij is nooit langer dan 14 dagen.
    Bij mij slaat de clomid wel aan maar zoals je in mijn banner kunt zien heb ik eigenlijk iets te laat mijn eisprong voor het mooie. op dag 22 pas dus. en ideaal is rond de 16 dagen geloof ik. weet jij of je dan evengoed een goed ei kunt hebben?
    Ik heb me voorgenomen om echt niet eerder te gaan testen deze maand, aangezien ik vorige maand meerder testen vals positief had en die teleurstelling wil ik niet meer.

17. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    bij mij slaat de clomit ook goed aan en meestal tussen dag 18 en 21 een eisprong, ja lange lf he? was niets ergs aan zei de fert arts.

18. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

Dec 4, 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    heeft iemand ook foto's van de sentitive dipstick
    ovu test ?
    ik heb namelijk al een week een lichte
    streep van
    de testen ze zijn bij mij niet helemaal
    wit geweest
    elke keer wel een licht streepje te zien
    nu iets donkerder ?

snap er niks van als iemand foto's in zijn album
    staan heeft kan ik even vergelijken :D

19. muurbloem

muurbloem Actief lid

Dec 18, 2007
    119
    0
    0
    nee, ik heb geen foto's in mijn album, volgs je banner heb je vandaag je eisprong? dus mischien nog even door testen totdat je weer een lichtere 2de strep hebt, dan kun je het beste zien of je een eisprong hebt gehad.
    sucses

20. SeaShell

ik heb de sensitest dipsticks

kijk maar in mijn album

mijn test op 2-2 om 11.30 was positief, daarvoor en daarna niet..

als de streep donker wordt raad ik aan om 2 keer per dag te testen om je piek niet te missen

liefs daantje

Share This Page