Als je met testen je ei hebt gevonden en je hem ook hebt gevoelt. Zou ik gewoon van die dag uitgaan. Sommige vrouwen testen al heel vroeg positief en sommige niet. Maar langer zwanger kan niet denk ik, aangezien je met ovulatietesten hebt gewerkt. Dus gewoon lekker deze datum aanhouden en binnenkort een praktijk bellen. Als het uitlegt, zeggen zij wel wanneer je kan komen en hoever je dan bent. Geniet er maar gewoon van dat je zwanger bent! En dat in de tweede ronde?! Super!
dankjewel voor jullie reacties meiden heb net even de verloskundige gebeld en alles uitgelegd.. ze vond 10 dagen na de eisprong positief testen ook superrrvroeg en raar.. ik mag ik de week van 9 maart komen om te kijken hoever ik ongeveer ben..( ze schat 7 weken, en schat mij nu dus op 3,2 week en op mijn NOD de 17e op 4 weken dus) maar ze vond het erg raar dat ik 10 dagen na mijn ei al positief testte, dus dat maakt me weer onzeker weten jullie ongeveer hoeveel kans je hebt op een mk zo vroeg in de zwangerschap? liefs Daantje
meissie maak je nou niet al teveel zorgen. je makat eenmaal snel en veel hcg aan. en het kan mss zijn dta ej er twee hebt. maar dat is iets voor later.ga nu proberen te genieten! kus
me beste vriendin testte 3 dagen voor NOD ook super duidelijk en dat was dus ook ongeveer dag 11 na de eisprong dus het kan heus wel.. hou gewoon een slag om de arm en test over 2/3 dagen nog eens
Het is altijd eng, testen voor je NOD. Er kan nog van alles mis gaan, maar dat kan ook nog na je NOD. Probeer gewoon lekker te genieten, stressen is ook niet goed voor je. In elk geval gefeliciteerd! Je bent zwanger!
daantje gefeliciteerd hoor, dat ziet er echt positief uit. in mijn album staat een test 11dpo, dag 10 was hij toen ook al positief maar niet zo duidelijk als die van jou.
Daantje, gefeliciteerd! Je luteale fase kan variëren van 10-18 dagen, dus als ie bij jou toevallig 10 dagen is, is het normaal dat je al posi test volgens mij.
De digitale CB gaf binnen 30 seconde ZWANGER aan nu pas kan ik het geloven, ben zo blij maar ooh zo bang
ik denk toch dat je wat langer zwanger bent hoor want zo'n digitale is nooit zo vroeg met positief testen zover ik weet... maar goed je bent het in elk geval haha!
Hey meid, ik kan echt niet langer zwanger zijn.. 31/1 had ik een negatieve ovutest, 1/2 ook negatief, en 2/2 een posi, dus die dag of de dag erna gehad..we hebben voor 31-1 een week niet geklust, dus kan daarvan niet zijn, en 20/1 nog bij de gyn een inwendige echo gehad en was ook niks op te zien.. Of het zijn er twee, of de c&b is toch gevoeliger dan gedacht, of ik maak snel hcg aan, of mijn lf is kort?
of, of, of, of.................. korte of lange lf maakt niets uit, het gaat om het aantal dagen dpo. je zult geduld moeten hebben tot je echo en nu genieten van al je positieve testen