Wat kan ik verwachten van het Audiologisch Centrum?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jerami, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn zoontje van 3½ moet volgende week naar het Audiologisch Centrum vanwege zijn spraak en afwijkende gedrag. Hij gaat dan naar het KITS spreekuur.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat wordt er zoal gedaan met hem. Ik weet dat hij zoizo een gehoortest krijgt en dat er een logopedist komt kijken. Maar verder is het vrij onduidelijk. Het schijnt bijna 3 uur te duren die ochtend.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij zijn met onze dochter toen zij net 2 was op het KITS-spreekuur geweest bij het Audiologisch Centrum Utrecht.

Ze is idd onderzocht door een logopedist en een kinderpsycholoog en er is een hoortest gedaan. Er werden veel vragen aan ons als ouders gesteld en verder testte ze dingen spelenderwijs met onze dochter.

We kregen na een pauze ook gelijk de uitslag en een advies.

Bij ons duurde het wel langer dan 3 uur. Wij hadden om ca. 09.00 uur een afspraak en zaten rond 13.30 uur weer terug in de auto naar huis. Mijn advies zou dus iig zijn om genoeg eten en drinken mee te nemen.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Ik ben er ook geweest er wordt veel gevraagd aan je als ouder en er wordt gekeken hoe je kind speelt een wat hij wil en niet begrijpt
    Ze gaven hier ook dezelfde dag uitslag en advies voor logopedie

Ik was ongeveer 3 uur bezig volgens mij je wordt constant hem en weer gebracht kunnetussen behandelkamer logopedie audiologische test psychologe en wachtkamer

Deel Deze Pagina