Wat denken jullie, is dit leuk voor een peutermeisje van 2 1/2? Is bij ons in de straat . https://vanhoornejunior.nl/de-grote-sprookjesshow/de-grote-sprookjesshow
70 mijn zonder pauze... lijkt me lang voor een meisje van 2,5 dat zou mijn dochter van 3,5 denk ik nog niet volhouden ziet er verder wel leuk uit
Als jij denkt dat je dochter 70 minuten geboeid kan zijn (en kan blijven zitten) lijkt het me heel leuk.
Hmm als de show setje gericht os op kleine kinderen hieven ze vaak helemaal niet te blijven zitten. Hier ging de kleine dame met 3 jaar ook al mee naar het Efteling theater en dat was echt geweldig. Sinds die tijd gaan we elk jaar. En er zijn altijd veel kleintjes bij maar de show vraagt vaak wel enge interactie en niemand verwacht doodse stilte
Ik las ergens 2+, dus ze gaan er vast niet vanuit dat ze stil blijven zitten inderdaad . En het is in de straat, dus mocht ze het zat zijn (want 70 minuten is wel lang ja), kan ik altijd vertrekken. Ik ga een kaartje ritselen, ben benieuwd!
Kijkt ze een hele Disney film af? Of vind ze dat nog te lang? Als dat makkelijk gaat zou ik het doen. Wij zijn vorig jaar bijvoorbeeld naar de musical van Dora geweest, ze was toen bijna 2,5 jaar, ging prima. Vorige maand naar de musical van assepoester, toen het na een kleine 1,5 uur afgelopen was vroeg ze of het pauze was.. Maar zal per kindje verschillend zijn.
Ik zou ook gaan Meijke! Hier gingen we ook al naar theater toen ze 2,5 was en dat ging hartstikke goed (al duurde het dan geen 70 min zonder pauze)... vaak hoeven ze inderdaad niet te blijven zitten en kunnen wat dansen/springen/staan/zitten/op schoot etc. Voor ons beweeglijke ding was het in ieder geval goed te doen! Wij gaan over 2 weken naar de Disney Mickey Rocket Road Show (oid), erg veel zin in! Ook nog naar Musical Sprookjesboom en Kabouter Plop! Inmiddels al naar verschillende dingen geweest. Gewoon doen, als het echt niet gaat dan vertrek je gewoon wat eerder...
En dan vind ik nog een groot verschil zitten tussen een film of een show op een podium voor je! Hier ging het dus ook verbazingwekkend goed...
Was leuk! Veel ruimte voor de kindjes om te dansen en te springen . Ze was na 45 minuten wel klaar met de drukte, dus toen zijn we weggegaan. Ze vond het prachtig, "aaaaaah mooi pinses" . Gaan we vaker doen zoiets.
Fijn dat ze het zo leuk vond! Hier zijn dat soort uitjes ook altijd een succes... Leuke leeftijd is het dan he!