mannetje gevallen, ff mn hart luchten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door matje, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

we waren net met de hele familie bij elkaar bij mijn moeder om de verjaardag van mijn stiefvader te bespreken (wordt 50)
    de kleine wil nu de hele tijd proberen zelf te lopen
    dus mijn tante heeft hem vast aan een handje en hij rukt zich heel snel los! zij kon het niet helpen
    maar boem! zo op de marmeren vloer met zijn bolletje

oh mensen wat doet dat zeer (als moeder zijnde)
    mijn arme mannetje helemaal overstuur en gauw een koud lapje erop gelegd
    nu zijn we weer lekker thuis en hij is vrolijk aan het spelen alsof er niets gebeurt is.... maar moeder zit met hartkloppingen nog even achter de pc.
    vanavond houden we hem uiteraard goed in de gaten hoe hij zich gedraagt en voelt.

sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt hoor..

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohhhh jakkes!
    Vind ik zooooo eng he!
    Marin knalde laatst ook met dr hoofdje op de plavuizen vloer!
    Ze rolde nooit van buik naar rug , wel andersom.
    Dus ze lag op het grote kleed, en dan net op de rand..
    Maar ja hoor daar rolde ze terug! En knalde keihard met dr hoofd op de vloer.
    Bah was er raar van!

Kan mij dus heel goed voorstellen dat raar van bent hoor!

Ik hoop dat de kleine lekker vrolijk blijft! En er geen last van krijgt..

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh ja dat is wel even schrikken he.. gelukkig maar dat hij er verder niks van heeft gekregen... zulke dingen zullen nog wel vaker gebeuren hoor... soms ben je net te laat om ze op te vangen...

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi!
    Ellendig he, je zou ze soms het liefst in een schuimrubberen pak hijsen....
    Mijn zoontje heeft al menig valpartijtje achter de rug, gelukkig nooit echt serieus ernstig.
    Maar laatst heeft bij hem voor het eerst bloed gevloeid....
    Hij stond alleen aan de salontafel en opeens boem, daar lag hij. Was hij met zijn onderkaakje op de salontafel gevallen en daardoor waren zijn 3 ondertandjes in zijn bovenkaakje geprint....
    Flink bloeden....! Mijn ouders waren er gelukkig bij en mijn moeder hield haar hoofd koel en kwam met een natte theedoek aanzetten.
    Manlief was er niet bij, maar goed ook anders was hij gelijk naar de eerste hulp gereden......
    We zullen maar zeggen: "Daar worden wij moeders hard van!"
    Strekte met je moppie, hopelijk geen last meer!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier kleine plurk van de week ook, ze zit op de commode en ben haar aan het aankleden en ineens maakt ze een beweging en kiepert ze naar achteren boem ook keihard tegen de muur. zielig. ach ja het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat ze zich bezeren. sterkte ermee

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Das even schrikken! Het maakt ook zo'n harde klap he? en dan meteen dat oorverdovende schreeuwen van je kleine erachter aan, je schrikt je lam!
    Mijn zoontje is best een rouwdouwer en valt elke dag wel een keer met zn bolletje op de harde vloer. Raar maar waar: je gaat er aan wennen! Hihi! Tis ook vaak de schrik van je kleintje zelf hoor, met een knuffel en wat afleiding lacht ie vaak al na een minuutje. Ze leren met vallen en opstaan he?!

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Inderdaad, je gaat er aan wennen. En die kleintjes ook. Mijn zoontje huilt al heel lang niet meer van schik als voor de zoveelste keer valt (tenzij hij heel hard valt en het zeer doet). Hij heeft vanmiddag nog een koprol gemaakt. Ik zette hem in zijn kinderwagen en wilde hem net vastzetten toen ik even afgeleid ben door iemand. En ja hoor, hij sprong er zo uit. Tjah....

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ach gossie arm kereltje.
    Hier is het ook vaak gebeurt hoor.
    Onze keano was laatst bezig met stunten op de bank en mijn man zei nog meerdere malen pas op keano.
    Hem ook van de bank afgehaald en toch weer terug he en eer we keken hoppa zo achterover met zijn koppie op de grond.
    Wij hebben plavuis dus het ging echt hard.
    Gelukkig heeft ie niets van overgehouden maar je schrikt je inderdaad echt kapot.
    Nu denkt ie gelukkig wel eerst na voor ie weer gaat dollen op de bank.
    Het zal nog wel vaker gebeuren be ik bang.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik weet nog goed dat mijn dochter ongeveer 2 jaar was en we waren bij mijn ouders. Zij hebben een zware achthoekige stenen salontafel met ijzeren hoeken. (ja lekker kindvriendelijk he...) en mijn dochter laat iets onder de tafel vallen. Ze buigt voorover (met een flinke vaart) en POK met haar hoofd op zo'n punt! Brrrrrrrrr, meiden ik hoor dat afschuwelijke geluid nu nog.
    Gelukkig was er niets meer aan de hand dan een blauwe plek, maar ik denk dat ik me dit voor altijd zal herinneren en ik ben nog altijd panisch als ze ook maar bij die tafel in de buurt komt..;)

10. matje

matje Niet meer actief

bedankt voor jullie fijne reacties.
    hij heeft gelukkig goed geslapen en is verder gewoon vrolijk
    maar inderdaad dat geluid met zijn koppie op de vloer hoor ik nog...
    natuurlijk leren ze met vallen en opstaan maar het deed wel even pijn om het te zien en hem zo te moeten troosten.

Deel Deze Pagina