4,5 maand sprong dat kán niet anders !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMirella, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal..

Damani zit volgens mij in de 4,5 maand sprong, hij is 18 weken en een paar dagen...

* Hij slaapt overdag slecht
    * Hij lijkt driftig te zijn
    * Krabbelt zichzelf helemaal open (hoe kort ik zn nagels ook houd)
    * Jengelig
    * Boos als iets niet lukt
    * Boos als hij naar bed moet overdag en dan expres de speen eruit.
    * 's Nachts weer veel wakker zijn
    * Sneller honger

Pfffffff... en ga zo maar door !
    Ook kan hij niet uit z'n mond blijven, zelfs als hij de fles krijgt of aan z'n speentje ligt te tullen wil hij z'n HELE hand in z'n mond, hihi !

Hij kan wel veel nieuwe geluidjes, en die maakt hij dan ook heel de dag !
    Hij kan ook wel lief spelen, maar hij geeft gewoon niet toe aan z'n slaap, ik krijg hem gewoon heel moeilijk in bed, met moeite als hij echt heeeeeeeeeeeeeeel moe is !

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP !
    Hoe lang gaat dit duren :|

-x-x-x-

2. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Klinkt herkenbaar...duurde bij ons 10 dagen alles bij elkaar, mar het duurde bij onszelf even voordat het kwartje van het sprongetje viel. Maar daarna was hij weer zooooo lief dat we het snel vergeten waren! :D

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Volgens mij zit Lune echt al weeeken in een sprong.. Ze is al een hele poos met momenten behoorlijk uit haar hum, wordt 's nachts eerder wakker maar wil vooral 's avonds niet slapen.. Drinkt wisselend en kan om de paar dagen weer wat nieuws. Ze is veel meer geluid gaan maken en andere geluiden, stampen met haar voetje in de box, probeert om te draaien (lukt niet en wordt dan boos), lachen met geluid, vreselijk op haar handen kluiven en sabbelen en wil dingetjes pakken (lukt ook nog niet zo goed en wordt dus weer boos :) )
    Pff, een hele hoop te verwerken in dat kleine, bolle koppie dus :)
    En een hele hoop geduld voor papa en mama ;)

4. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Yannick heeft hem volgens mij ook net gehad! Hij was een paar dagen heel kleffie, wilde alleen maar bij me hangen. Nu is hij weer supergezellig :D , alleen hij slaapt overdag nog minder dan hij al deed. Maar volgens Oei ik groei gaan ze na dit sprongetje ook minder slapen overdag...

Deel Deze Pagina