Ons dochter is de laatst tijd zo ongeduldig als ik haar wil verschonen of haar wil gaan aankleden. Ze wil dan altijd gaan staan. Wie heeft er nog ervaring mee en hoe pakken jullie dat aan. Is dat nu omdat ze ouder worden?
nou dat wordt nog wat met die van mij! Hij wil tijdens het verschonen of aankleden alleen maar op zijn buik draaien. Hij ligt echt geen moment stil! echt heel handig succes met je kleine draaikont!
ja hier soms ook maar leidt haar meestal af met een speeltje of doe even gek zodat ze die frustratie/boosheid/ongeduldigheid daarvoor vergeet haha
Hier ook zo´n beweeglijk manneke met aankleden Ik probeer hem af te leiden met een speeltje. Wat vaak net lang genoeg duurt om zijn broekje aan te trekken. Als ik zijn truitje aan moet trekken laat ik hem altijd rechtop zitten...dan blijft hij tenminste zitten
volgens mij zijn er om die reden ook van die luierbroekjes ontwikkeld..kun je ze staand verschonen..toch? succes
hahaha, jahoor niva, leuk geprobeerd, maar ga jij maar een kind staand verschonen als hij net gepoept heeft :-D. dan kan ik gelijk het hele huis dweilen, want denk maar niet dat hij dan blijft staan, zodra ik hem loslaat om de luier dicht te vouwen kruipt hij er vandoor. neehoor, ik worstel dan liever op de comode, dan kan hij hooguit op zijn buik draaien. ach het hoort erbij, er zijn erger dingen, ik vertel hem altijd dat hoe harder hij spartelt hoe langer het duurt, en ik begin langzaam het idee te krijgen dat hij dat begint te begrijpen :-D
zo gek is het niet hoor niva ik gebruikte vanaf de dag dat romy kon staan ook alleen de broekjes ging prima.. geen problemen ook niet met poepbroeken Scheelt per kind en per poep (zie het bij de kleine nog lang nie doen ) maar met een hele dunne broek was het uiteraard niet gemakkelijk :x maar verschoonde haar liever dan op de grond,dan op een commode
ik houd hier ook gewoon vol dat hij moet blijven liggen ook al doet hij steeds een poging om te gaan staan en die soms ook lukt...maar dan leg ik hem weer gewoon neer.... krijg het idee dat hij het nu ook snapt want hij brult nu niet echt altyd meer als ik hem op de commode leg.... heeft wel poosje geduur (paar maandjes) maar ik geloof dat hij het nu snapt dat het geen zin heeft om een poging tot staan te doen want dan duurt t alleen maar langer
Weet ik veel ik heb ene dochter van 9 maanden en die draait alleen , maar gaat nog niet steeds staan..dus geen ervaring verder mee. Ik deed hooguit een (domme) poging om mee te denken Dank je peeetje voor je steun hihi
Oh wat heerlijk om te lezen dat ik niet als enige worstel. En een worstel gevecht is het. Kasper is zelfs met wat dan ook niet af te leiden. Het is een wiebel eerste klas en een heus worstelgevecht met de luier omdoen. Luier af --> geen probleem Dan wil hij alleen maar grijpen naar alles war er wel of liever niet hoort. Dus de poephandjes moet ik regelmatig naast de zwaai en draai benen vasthouden om uit zijn mondje te houden. Luier aan geeft een krijs en schreeuw concert. Aankleden doe ik op schoot, dat gaat het makkelijkste. Ik denk werkelijk dat mijn mannetje liever in zijn blote kontje loopt.
Hihi zo te zien heeft ze haar ongeduld niet van een vreemde. Gebaseerd op het feit dat je na een half uur al een reactie verwacht! Sorry maar vind het gewoon grappig
ik wilde je niet aanvallen hoor, maar hier werkt het dus duidelijk niet zo haha . maar ik heb dan ook de meeste moeite met de poepluiers, dat schoonvegen vind ie maar niks, en dan probeert ie er dus van tussen te gaan . naja, ooit zal ie wel zindelijk worden, en dan hebben we wel weer strijd met wat anders hahaha
Ook hier veel ongeduld met aankleden, uitkleden, eten, autorijden, spelen, kortom: wanneer eigenlijk niet? Hoort bij de ontwikkeling neem ik aan. Al eens geprobeerd om je kindje aan te kleden voor de spiegel of een spiegel achter of bij het aankleedkussen te plaatsen? Succes gegarandeerd! Wij passen deze truc toe met tandjes poetsen, want anders houdt meneertje zijn mond stijf dicht. Nu vindt hij het erg interessant. Ik wens je veel succes en zelf veel geduld (dat heb je wel nodig soms met zulke draaikontjes ). Groetjes, Wendy