Hallo ik ben dus ook 4,5 maanden zwanger en aleen, ik ben 17 jaar en me vriend 16,5 en ben dus perongeluk zwangergeraakt, sins paar maanden terug is alles mis aan het gaan en veroorzaakt hij erg veel stres, Hij is zelfs ook 1 x vreemd gegaan en daarna is het helemaal achteruit gegaan tussen ons dus heb ik nu 3 dagen terug toch een besluit moeten nemen, om stres en allles te verkomen nu sta ik er gelukkig niet echt alleen voor wand mijn ouders steunen me super goed ik woon wel nog lekker thuis en volgend jaar wil ik op me zelf ben alleen erg bang dat ik op deze leeftijd geen vriend meer kan krijgen die verandwoordelijkheids gevoel heeft voor mee te helpen met het op voeden, wel houden ik en de biologiche vader contackt ik wilde dit eventjes vertellen heb hier echt veel vervelende verhale gezien word/is hier iemand ook een tienermoeder? en heeft dit alleen moeten doen of gaat dit nog alleen doen ik hoor het graag
even een dikke knuffel. het lijkt me niet makkelijk om zo jong al een kind te hebben, maar gelukkig staan je ouders voor je klaar. dat is belangrijk. en die biologische vader, dat is een zak stront. gelijk heb je, dat je bij hem ben weggegaan. voor je kindje later is contact misschien wel belangrijk, maar jij kan heel veel beters krijgen hoor. er zijn echt genoeg mannen die wel leuk zijn, die wel trouw zijn en ook nog genoeg verantwoordelijkheid aankunnen. misschien niet als ze 17 zijn, maar mannen van 20/22 zijn iets wijzer. sowieso zijn vrouwen veel eerder volwassen dan mannen. leef je leven maar even voor jezelf en je kindje, dat is wat nu telt.
je bent niet alleen ik ben 19 en word ook moeder en ik heb er zelf voor gekozen om het alleen op tevoeden
En die lieve man die straks helemaal dol is op jou én je kindje komt er ook nog wel hoor ..Ik had juist het tegenovergestelde, dacht van goh..wil wil er nou een "oud" wijf met een kind van een andere. Maar er zijn idd genoeg mannen die er gewoon voor willen gaan hoor. Concentreer je maar eerst lekker op je zwangerschap en je kindje strax en voordat je het weet lacht het geluk jou ook weer toe! Veel succes en liefs Jessy
Ik was 16 toen ik van de oudste ongepland zwanger raakte...uit echo bleek dat kindje van mijn ex was...ik was toendertijd net 3 maanden samen met mijn huidige vriend en ondanks alles heeft hij voor mij en mijn kindje gekozen..nu 10 jaar later zijn we nog steeds samen en krijgen nu zelfs samen ons 2e kindje dus meid...Geniet lekker van je zwangerschap en die lieve man kom je vanzelf wel tegen
Goed gedaan dat je niet met hem verder gaat. Als je wat ouder bent dan zul je vast een fijne vent tegen het lijf lopen die het niet uitmaakt of jij al een kindje hebt. De jongens van je eigen leeftijd zullen dat waarschijnlijk niet zien zitten nu maar die zijn toch niet van toegevoegde waarde voor jou op die leeftijd.
ik ben blij voor al deze reacties. en zeker ga ik voor het kindje en wil ook het beste er voor daarom ik deze besluit heb moeten nemen ik heb inminddels een kei leuke vriend achter me staan die is dan wel 16,7 maar dit was me allereerste vriendje vroeger (echt kei gaaf!) we zijn elke dag samen en hij wilt nog zelfs mee naar de echo's hij is dol op kinderen maar durft geen relatie te beginnen vanwegen zijn ouder's beetje logich dus maar hij steunt me bij alles ben er echt blij mee