Waarom vindt mijn zoontje Bumba leuk? Ik vind het maar een eng ding en iets echt nuttigs komt niet naar voren in het programma haha. En heb een dvd van Bumba in de sneeuw en daar loopt een raar poppetje bij met een fluit in zijn mond maar ik zou zweren dat het een joint was, haha kortom ik vind het maar niks
Haha, ik vind het ook niets. Hier dus ook geen Bumba, als ik aan het zappen ben en ik zie Bumba dan zap ik heel snel weer verder .
Ik vind Bumba ook verschrikkelijk! Irritante clown Helaas denken bijna alle kinderen daar anders over en is mijn zoontje ook gek op Bumba...
Haha hier ook een Bumba hater maar mijn dochter is compleet gefascineerd als ze ernaar kijkt hihi dan laat maar zo, gelukkig duurt het op tv maar 5 min. Ik denk dat ze het leuk vinden door de felle kleurtjes, de vele bewegingen en het past binnen de concentratieboog van een jong kind hihi
Ben niet zo bekend met Bumba en van wat ik hier en daar hoor wil ik dat graag zo houden, zal er dus net als bij de Teletubbies heel snel voorbij zappen
Ik vind het zo onnozel! Bumba en de teletubbies bweeerhhgg! Maar sinds 2 a 3 weken vind Dylan dat helemaal geweldig, die glinsteroogjes pfffttt tjaaa dan mag hij af en toe kijken haha. Het ziet er zo dom uit maar volgens mij is het verschrikkelijk moeilijk om een tv programma te maken wat voor die kleintjes interessant is. Dylan zegt nog maar 1 woordje (mama) maar vanochtend in bed was hij bumba aan het kijken en dan zeggen ze "bumba bumba bumba,..." En Dylan deed mee "uubwaa" haha
Ik vind Bumba eigenlijk wel grappig. De Vlaamse versie toch, de NL vind ik irritant. Al ben ik het na de zoveelste keer aflevering x wel beu gezien. Maar de enige manier om dochter stil te laten zitten voor aerosol, dus...
Hier kijkt ze ook graag Bumba, maar nog liever naar 'In the night garden' op Cbeebies. Ze is helemaal gek van Upsy Daisy
Het knuffeltje wat hij van bumba heeft vind hij wel leuk, maar zodra het op tv komt zet meneer zelf de tv uit (wat ik helemaal niet erg vind, want ik vind bumba echt vreselijk!)
Altijd maar dat gemopper op Bumba en de Teletubbies. We behoren nou eenmaal niet tot de doelgroep, dus logisch dat we het niet leuk vinden. Game of Thrones, dàt vind ik fantastisch! Maar daar zal ik m'n zoontje maar niet naar laten kijken...
Hij heeft van die creepy ogen. Brrrrr..... Hier is Aiden ook een tijd dol geweest op Bumba, maar inmiddels overgestapt naar de Teletubbies en Thomas de Trein. Gelukkig......
Ik vindt de teletubbies trouwens wel leuk is nog uit mijn tijd haha ! Maar dat stukje dat ze die kinderen laten zien vindt zoontje nooit zo interessant
*grinnik* Ik wilde ook zeggen "daar moet je baby/peuter/kleuter voor zijn om te snappen wat daar leuk aan is". Er is bijna geen 1 programma waarvan ik snap wat er leuk aan is, maar ja ik ben ook ca. 30 jaar ouder dan de doelgroep.
Ik vind Bumba leuk omdat het snoetje van mijn dochter erbij zo geweldig is! Kort, herkenbaar, veel wisselen, woordjes leren ik vind het wel prima.
Whahahaha geweldig dit. (bijna) iedere ouder heeft een hekel aan dat vervelende irritante clowntje (ik ook) maar (bijna) alle kinderen zijn fan zo ook mijn zoon van bijna ander half. Zodra hij papa's smart Phone ziet roept hij boeba!!!!! (zo spreekt hij het uit) nou een lol dat hij dan heeft.