bestek met haar naam prijs weet ik niet stoeltje met haar naam (eventueel zelf erop schilderen) Ook leuk een boek met haar naam. je hebt ze van bijv. woezel en pip of bert en ernie. dacht voor 20 euro
Gewoon kleertjes, heel vaak zijn de kleertjes toch wel verwassen en is het ook wel leuk om speciaal voor dit kindje war de oudste niet aangehad heeft. (zei een vriendin van mij)
Op Over BY KUZZ/prijzen - www.123website.nl/bykuzz kun je heel leuk hartjes laten bedrukken, bijv. met de tekst van het geboortekaartje. Is geen 20 euro, maar wel leuk om erbij te geven. Op Home | Grietje & Greet kun je een koffertje laten bedrukken met de naam. Leuk als het past bij de stijl van het kamertje. Kan ook op basis van het geboortekaartje. Ik heb al veel mensen blij gemaakt met deze cadeautjes!
ik heb verscheidene kadobonnen gehad, erg leuk. Ook speelgoed en zelf vroeg ik een fotoboek. Ook wel wat kleertjes gehad, blijft leuk! Ook leesboekjes waar wij dol op zijn en een eigen knuffel! Niet te moeilijk denken denk ik