4,5 mnd na de bevalling en haaruitval..nogsteeds!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Brightness2013, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Hoi meiden,

nu ongeveer 4,5 maand na de bevalling is er van mijn mooie bos maar weinig over. Ik heb nog maar een inimini staartje, eng gewoon!
    Haaruitval is rond 3 maanden na bevalling begonnen, en niet een beetje maar ik trek er echt dikke plukken uit. Vooral tijdens het douche en borstelen. Helpp!!!

Gaat dit voorbij? Word ik kaal? Tips? :(
    Begin hem nu echt te knijpen..

2. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Bij mij begint het nu ook uit te vallen, maar niet met plukken (afkloppen).

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Bij mij begon het ook ongeveer 3 maanden na de bevalling en pas recent gestopt...duurde dus gewoon een jaar!! :$

Had geen hele plukken maar toch wel veel losse haren, vooral tijdens haren wassen. ;)

4. Brightness2013

Meen je dit? Pff als het nog een half jaar door ga, heb ik geen haar meer over. :(

5. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Duurt wel ff hoor. Hier van 3 mnd tot mnd of 6 na bevalling.

6. Brightness2013

Pff, hopelijk nog even.. wat erg dit.

7. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Bij mij is het ook met drie maanden begonnen, ik word helemaal gek van alle haren in huis. Ik hoop dat het snel over is!! :(

8. Koon

Koon Niet meer actief

Hier was het ook echt niet normaal. Ik moest stofzuigen na het föhnen en de doucheput zat na het wassen helemaal verstopt.
    Het duurde van de 3e tot 10e maand ongeveer. Maar rond 4/5 maanden was het echt het ergste, daarna werd het minder.
    Nu heb ik nog steeds overal sprieten en veel moeilijker te temmen haar. Leuk... :(

9. Brightness2013

Oh dames jullie maken mij niet blij hoor haha, maar goed hoort er allemaal bij laten we maar denken :)

10. gusto

gusto Niet meer actief

Rond de 4 maanden was het bij mij het ergst. Zoontje is nu 5,5 maand en nu is het weer normaal, zoals voor de bevalling. Af en toe een haar en met borstelen iets meer.

11. Username

Username Niet meer actief

Herkenbaar. Vreselijk was het. Sinds dochter 10 maanden is valt het niet meer uit. Gevolg: met tegenwind zie ik er uit als een leeuwtje want al die kleine nieuwe haren staan dan recht omhoog :(

Het is zo. Kan er toch niets aan veranderen. Maar charmant is anders. Kon elke dag het doucheputje leeghalen en vooral aan de voorkant viel het uit, kreeg echt inhammen... Het komt goed gelukkig :)

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bij mij hield het op rond de 6 maanden. Rond de 4 maanden was het wel het ergste, ik vond de (plukken) haren op de gekste plekken terug en mijn man werd er ook helemaal gek van... ;)

13. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ach, na 4.5 maanden nog haaruitval. Troost je dat mijn dochter nu 19 maanden is, en ik nog STEEDS haaruitval heb haha.

14. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook... Vooral na het haren wassen. Dan ligt er gewoon een pruik in het doucheputje. Hoop dat ik nog wat over hou :D

15. Brightness2013

hahah, nou dan zet ik me schap. Inhammen heb ik dus helaas ook al.

16. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Hier ook! Vooral met borstelen zit de hele borstel vol:(

17. Brightness2013

haha oke normaal dus!
    Bedankt dames!

Het beheer mag de topic sluiten.

18. MamaMilan

MamaMilan Lid

20 feb 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa hier ook super herkenbaar.. Na 2 maanden, als ik even door mn haae ging had ik oook plukken tussen mn vingers... Heb uit frustratie maar mn haren afgeknipt( had haar tot mn middel) tot een bobje...
    Toen was het haar uitval minder geworden of minder opvallend

19. Marloes86

Marloes86 Niet meer actief

Hier is het nu gelukkig al weer ff over, maar ook nog een aardig tijdje last van gehad. Inderdaad behoorlijke plukken met haren wassen/borstelen...
    Maar het gaat echt over!

20. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Koop Nioxin!

Ik had ook extreme hormonale haaruitval (vooral tijden de bv). Had kale plekken op m'n hoofd

Dit gebruikt en het ging over!!

Deel Deze Pagina