Hoi meiden, nu ongeveer 4,5 maand na de bevalling is er van mijn mooie bos maar weinig over. Ik heb nog maar een inimini staartje, eng gewoon! Haaruitval is rond 3 maanden na bevalling begonnen, en niet een beetje maar ik trek er echt dikke plukken uit. Vooral tijdens het douche en borstelen. Helpp!!! Gaat dit voorbij? Word ik kaal? Tips? Begin hem nu echt te knijpen..
Bij mij begon het ook ongeveer 3 maanden na de bevalling en pas recent gestopt...duurde dus gewoon een jaar!! Had geen hele plukken maar toch wel veel losse haren, vooral tijdens haren wassen.
Bij mij is het ook met drie maanden begonnen, ik word helemaal gek van alle haren in huis. Ik hoop dat het snel over is!!
Hier was het ook echt niet normaal. Ik moest stofzuigen na het föhnen en de doucheput zat na het wassen helemaal verstopt. Het duurde van de 3e tot 10e maand ongeveer. Maar rond 4/5 maanden was het echt het ergste, daarna werd het minder. Nu heb ik nog steeds overal sprieten en veel moeilijker te temmen haar. Leuk...
Rond de 4 maanden was het bij mij het ergst. Zoontje is nu 5,5 maand en nu is het weer normaal, zoals voor de bevalling. Af en toe een haar en met borstelen iets meer.
Herkenbaar. Vreselijk was het. Sinds dochter 10 maanden is valt het niet meer uit. Gevolg: met tegenwind zie ik er uit als een leeuwtje want al die kleine nieuwe haren staan dan recht omhoog Het is zo. Kan er toch niets aan veranderen. Maar charmant is anders. Kon elke dag het doucheputje leeghalen en vooral aan de voorkant viel het uit, kreeg echt inhammen... Het komt goed gelukkig
Bij mij hield het op rond de 6 maanden. Rond de 4 maanden was het wel het ergste, ik vond de (plukken) haren op de gekste plekken terug en mijn man werd er ook helemaal gek van...
Ach, na 4.5 maanden nog haaruitval. Troost je dat mijn dochter nu 19 maanden is, en ik nog STEEDS haaruitval heb haha.
Hier ook... Vooral na het haren wassen. Dan ligt er gewoon een pruik in het doucheputje. Hoop dat ik nog wat over hou
Jaa hier ook super herkenbaar.. Na 2 maanden, als ik even door mn haae ging had ik oook plukken tussen mn vingers... Heb uit frustratie maar mn haren afgeknipt( had haar tot mn middel) tot een bobje... Toen was het haar uitval minder geworden of minder opvallend
Hier is het nu gelukkig al weer ff over, maar ook nog een aardig tijdje last van gehad. Inderdaad behoorlijke plukken met haren wassen/borstelen... Maar het gaat echt over!
Koop Nioxin! Ik had ook extreme hormonale haaruitval (vooral tijden de bv). Had kale plekken op m'n hoofd Dit gebruikt en het ging over!!