dag meiden, Ben ik weer even. Heb eerder een miskraam gehad dus best onzeker. Afgelopen woensdag had ik een knaltest . Maar nu lijkt de test weer minder donker? Oh nee toch? Pffff
De eerste is dus van woensdag. De tweede van zojuist. Vanmorgen was hij lichter nog dan dit, zit lekker in de rats. Nu express weinig gedronken voor deze test
hmm..ik snap je ongerustheid. Ik zou nog even doortesten. Misschien was dit een gevalletje te ongeconcentreerd... Duim voor je!
Bij een bepaalde hoeveelheid hcg schijnen veel testen weer lichter uit te vallen. Dan 'kunnen ze het niet meer aan'. Misschien kan iemand uitleggen hoe dat precies werkt, maar ik weet dat het vaker gebeurt.
Goedemorgen meiden, De testen zijn hetzelfde , van de action. De onderste is van gisteravond de bovenste van net..... Lijkt wel ietsje donkerder toch?
Prima testen hoor! Zou nu ook niet meer gaan testen. Op een gegegeven moment wordt je hcg te hoog en valt de test ook lichter uit
Stoppen met testen. De ene test is nu eenmaal meer knal dan de ander. Ligt eraan wanneer je test, hoe geconcentreerd de urine is etc. Je bent zwanger, dus gefeliciteerd! Nu geen testjes meer en gewoon je eerste afspraak bij de vk/gyn afwachten!
Idd stoppen met testen en eerste echo afwachten. Meer kun je toch niet doen nu.. Je testen zien er iig hoopgevend uit! Gefeliciteerd
Je testen zien er mooi uit meid! Gefeliciteerd! Een hele fijne gezonde zwangerschap toegewenst! Ga lekker genieten en hou ons op de hoogte hoe je echo was!